Archief - Defecte Sony laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tarske

Legacy Member
Ik bied voor een collega deze defecte laptop aan

merk: sony
type: VGN-FZ21M
cpu: intel core 2 duo T7250 (2,0GhZ)
graka: geforce 8400m GT
ram: 2gb (2x 1gb)
scherm: 15,4 wxga (1280x800) X-Black lcd
blu-ray speler / combo dvd-rw
draadloos internet a/b/g/n
azerty toetsenbord
os: win vista home premium licentiesticker onderaan laptop
GEEN harde schijf,originele hd is hier om laptop mee te testen maar de eigenaar wil zijn hd bijhouden

komt met originele lader en batterij,laptop is zowel aan binnen als buitenkant nog in propere staat.

006ueq.jpg
-
007uml.jpg


beschrijving defect:
soms verticale strepen of ruitjes op het scherm en soms plots een zwart scherm dus waarschijnlijk is de grafische chip het aan't begeven maar de eigenaar heeft ondertussen al een nieuwe laptop gekocht dus deze mag weg.

minimumprijs: 75 euro

Ik sluit af 48 uur na het hoogste bod vanaf behalen minimumprijs (opbieden kan telkens met minstens 5 euro)

Afhalen te Beveren-Waas (geen verzending)

ABBY

Legacy Member
als ik vanavond kan afhalen, bied ik 75e

Anders onder uw minimum een bod van 60euro

tarske

Legacy Member
ABBY zei:
als ik vanavond kan afhalen, bied ik 75e
Afhaling kan pas afgesproken worden nadat een bod 48 uur stand heeft gehouden,bij elk hoger bod gaan er opnieuw 48 uur in dus bieden is de boodschap want momenteel heeft binua777 het hoogste bod

binua777 zei:
€85 afgehaald
Genoteerd

gr@vedigger

Legacy Member
Houdt de batterij het nog een tijd vol?


€90 excl alvast

tarske

Legacy Member
gr@vedigger zei:
Houdt de batterij het nog een tijd vol?


€90 excl alvast

Batterij zou nog vrij goed zijn,heb die zelf effe getest maar pc viel na 40 min uit door zwart scherm dus exacte tijd is vraagteken.

Bod van 90€ genoteerd

ns_ripper

Legacy Member
Dat is inderdaad de grafische chip. Op den duur gaat hij geen beeld meer geven. Heb hier 2 weken geleden zo nog ene hersteld. en een maand daarvoor heb ik zo nog ne fz21z gehad met net hetzelfde probleem. Alleen gaf die al compleet geen beeld meer.

Free up

tarske

Legacy Member
reavermaster zei:
97e exclu/opgehaald
Zie beginpost:
tarske zei:
Ik sluit af 48 uur na het hoogste bod vanaf behalen minimumprijs
(opbieden kan telkens met minstens 5 euro)

Reavermaster,maak van uw bod 100 euro afgehaald en ik noteer het ,anders blijft het hoogste bod 95 euro van binua777 !


portégé zei:
is dat onboard videokaart ?
vermoed van wel

tarske

Legacy Member
48 uur zijn voorbij dus verkocht voor 100 euro aan reavermaster.
closed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan