Archief - Defecte Laptop HP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snapy

Legacy Member
Door een defect aan mijn laptop bied ik deze te koop aan.
Het gaat om een HP Pavillion dv9860eb die ik heb gekocht in de zomer van 2008.

Specificaties:
-Processor: 2,50-GHz Intel Core 2 Duo-processor T9300
-Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium
-RAM-Geheugen: 3072 MB
-Videokaart: NVIDIA GeForce 8600M GS tot 1791 MB
-Harde schijf: 320 GB (2 x 160 GB) (5400 RPM)
-Multimedia Drive: Lightscribe Super Multi dvd-writer (+/-r, +/-rw)
-Display: 17-inch WXGA+ high-definition BrightView breedbeeldscherm (1440 x 900)
-Fax/modem: High-speed 56-K modem
-Netwerkkaart: Geïntegreerde ethernet 10/100BT-netwerkinterface
-Draadloze verbinding: Intel PRO/Wireless 3945ABG netwerkinterface

--> Rest van de specificaties

De laptop is nog steeds in zeer goede staat en heeft enkel langs de buitenkant wat oppervlakkige gebruikssporen. Ik heb besloten hem weg te doen omdat het scherm niet meer werkt. Hij start nog perfect op en je kan je zelfs gewoon aanmelden op Windows, maar ik kan er niet meer mee werken omdat het scherm niet meer functioneert. Wel kan je een extern scherm op de VGA-poort aansluiten en dan werkt de laptop nog perfect. Zelf zie ik het niet meer zitten om dit defect te herstellen.

De laptop inclusief originele lader en originele handleiding zijn enkel op te halen te Schoten.

Foto 1

Foto 2

Mexter

Legacy Member
is hij nog aan te sluiten op een ander scherm via vga poort?

vanrumst

Legacy Member
scherm werkt niet meer:
bedoel je dan gewoon zwart beeld dat je krijgt?
op extern scherm werkt deze perfect?

Snapy

Legacy Member
Even een verduidelijking over het defect: het scherm blijft dus gewoon zwart zien alsof het geen stroom krijgt. Op een extern scherm werkt de laptop inderdaad nog perfect via de VGA-poort. Het is vanavond al één keer gebeurd dat het scherm van de laptop plots opsprong tijdens het gebruik van dat extern scherm, maar na een heropstart blijft het gewoon terug zwart zien, dus da's nogal wisselvallig.

@Sonina: Ik had momenteel al een bodje van 50 euro, maar dat vond ik net wat weinig voor een laptop die perfect werkt op een extern scherm. ;)

Veriac

Legacy Member
Snapy zei:
Even een verduidelijking over het defect: het scherm blijft dus gewoon zwart zien alsof het geen stroom krijgt. Op een extern scherm werkt de laptop inderdaad nog perfect via de VGA-poort. Het is vanavond al één keer gebeurd dat het scherm van de laptop plots opsprong tijdens het gebruik van dat extern scherm, maar na een heropstart blijft het gewoon terug zwart zien, dus da's nogal wisselvallig.

@Sonina: Ik had momenteel al een bodje van 50 euro, maar dat vond ik net wat weinig voor een laptop die perfect werkt op een extern scherm. ;)

75?

vanrumst

Legacy Member
moest je je bedenken ivm verzending heb ik wel interesse (uiteraard op mijn verantwoordelijkheid, heb het al dikwijls laten verzenden met kiala, nog nooit problemen mee gehad), afhalen gaat me niet lukken.

Snapy

Legacy Member
@vanrumst: Verzending van zoiets is niet 'onmogelijk', maar ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik eraan moet beginnen. Dan moet ik een goede doos gaan vinden, beschermmateriaal om alles goed in te pakken... eerlijk gezegd heb ik dat hier gewoonweg niet allemaal voor het grijpen. :p

@the_buster: Hetzelfde probleem als hierboven ivm verzending.

@Veriac: Ik zal het in gedachten houden, maar ik ga andere bieders nog wel even de kans geven.

Snapy

Legacy Member
Foto's toegevoegd. Zondagavond sluit ik af.

Hoogste genoteerde bod tot nu toe: €75 afgehaald.

Nogmaals, enkel afhalingen worden genoteerd.

Veriac

Legacy Member
Waarom stuur je mij net een PM dat ik er voor 80euro mag omkomen? Best de regels eens lezen.

Snapy

Legacy Member
@reavermaster: Bedoel je met die 'exclu' dat je hem komt afhalen, of impliceer je dat ik hem moet verzenden? Want dat laatste is zoals gezegd niet mogelijk.

@gegu: De staat van de batterij is vrij normaal voor een laptop van deze leeftijd: uiteraard niet meer top, maar hij kan nog wel een uurtje mee zonder stroom als je hem niet super intensief gebruikt.

Snapy

Legacy Member
100 euro afgehaald is genoteerd.

Nog even een herinnering: vanavond om 20.00 uur sluit ik af.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan