Archief - *defect* Sapphire Radeon R9 290 vanaf 5Euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zer0CooL

Legacy Member
Deze Radeon heeft z'n dienst bewezen, maar boot nu jammer genoeg niet meer.
de koeler werkt wel nog naar behoren, dus eigenlijk bied ik een goed werkende reference koeler aan ;)
De kaart krijg je erbij, misschien kan een handige knutselaar er nog iets mee
op te halen in 2018 Antwerpen (vlakbij afrit Borgerhout, Ring Antwerpen)

iagUDnW

btLlMA5


Minimumprijs : 5 Euro
geen Meeneemprijs

Veiling loopt tot zondag 23/08/2015 17u (of 24u na de laatste bieding, als dit later is)

Ik doe niet aan verzending - ik handel liever face to face.
eventueel kan ik komen afleveren voor een kleine meerprijs, regio antwerpen, brussel, oostende, en alles daartussen

AzzKickr

Legacy Member
Kan mss nog dienst doen als slave-card in een crossfire setup als enkel de outputs stuk zijn ? Of is ze gestorven tijdens het minen ? Want dan ist idd echt game over.
En komde nog in regio Herentals ?

Zer0CooL

Legacy Member
De kaart zat als hoofd kaart in een crossfire setup.
tijdens het gamen plots geen beeld meer.
kaarten van plaats gewisseld, en hij herkent de kaart nog wel, maar zodra deze kaart uit sleep moet komen, flipt er vanalles qua graphics.

6Euro genoteerd @Analog btw

magere-hein

Legacy Member
Dus alsek het goed versta wordt de kaart wel nog door Windows herkent.
Enkel als de PC in slaapstand gaat en er terug uitkomt zou het fout lopen?

Indien ze nog in Windows herkent wordt bod van €7.

Zer0CooL

Legacy Member
ze wordt nog door windows herkend. het gaat niet over de PC in slaapstand, maar over de kaart.
de secundaire crossfire kaart 'slaapt' sowieso tot er een 3D programma wordt opgestart. dan probeert hij hem uit 'slaap' te halen en dan loopt het mis.

AzzKickr

Legacy Member
magere-hein zei:
Dus alsek het goed versta wordt de kaart wel nog door Windows herkent.
Enkel als de PC in slaapstand gaat en er terug uitkomt zou het fout lopen?

Indien ze nog in Windows herkent wordt bod van €7.

Nee, hij zegt de kaart zelf uit sleep, niet gans de machine. Een 3D kaart zit in een laag-verbruiksmodus zolang er geen 3D activiteit is. Wordt wél herkent in Windows ja, maar kaart is onbruikbaar, ook in crossfire.

Zer0CooL

Legacy Member
Elegance zei:

Genoteerd Elegance

@Analog : zoals in de eerste post vermeld : Veiling loopt tot zondag 23/08/2015 17u (of 24u na de laatste bieding, als dit later is)

Zer0CooL

Legacy Member
10 Euro genoteerd @Analog
Veiling loopt tot zondag 23/08/2015 17u (of 24u na de laatste bieding, als dit later is)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan