Archief - CPU's, voeding ram en case.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cowke

Legacy Member
Mag allemaal weg wegens overbodig. Daar waar geen info bij staat heb ik ze ook niet denk ik. Foto's van bepaalde dingen kunnen extra verkregen worden op aanvraag (meeste dingen zijn al foto's van). Alles is in werkende staat natuurlijk.

Ik verstuur via DePost, Kiala (op kosten/risico van de koper) of de goederen kunnen afgehaald worden.

Gelieve steeds te bieden exclusief aub!

Item 1: Moederbord Socket AM2+ SOLD TO XerberuZ
Type: Asus M3A78-EMH HDMI
Factuur: Ja
Aankoopdatum: 10/07/2008
Min/Max: 30/40
Toebehoren: Doos, Boekje, Backplate, Drivers, IDE Kabels

Item 2: Moederbord Socket 775 SOLD TO Kinyo
Type: Intel DG45ID
Factuur: Ja
Aankoopdatum: 31/10/2008
Min/Max: 35/45
Toebehoren: Quick Reference, Drivers (CD en DISKETTE), Backplate, Doos

Item 3: CPU Socket 775 SOLD TO Koekjesvreter
Type: Intel E5200 45NM
Factuur: Ja
Aankoopdatum: 31/10/2008
Min/Max: 25/35
Toebehoren: Ongebruikte Boxed Koeler, Doos, Boekjes

Item 4: CPU Socket AM2 SOLD TO XerberuZ
Type: AMD Athlon 64 X2 4800+ 65W
Factuur: Ja
Aankoopdatum: 29/01/2008
Min/Max: 20/30
Toebehoren: Ongebruikte Boxed Koeler, Doos, Boekjes

Item 5: Voeding SOLD TO Gewoonjve
Type: Antec Neo HE 430W MODULAR
Factuur: Ja
Aankoopdatum: 31/10/2008
Min/Max: 20/30
Toebehoren: Enkel de voeding en alle kabels

Item 6: Voeding SOLD TO Gewoonjve
Type: Blue Storm 2 500W
Factuur: Nee
Aankoopdatum: /
Min/Max: 10/15
Toebehoren: Enkel de voeding

Item 7: GPU SOLD TO Gewoonjve
Type: Sapphire HD3650 HDMI
Factuur: Ja
Aankoopdatum: 24/11/2008
Min/Max: 10/15
Toebehoren: Doos, Brackets, DriverCD, Boekje

Item 8: GPU (IS NIEUW UIT RMA)
Type: Gigabyte GV-R685OC-1GD-B
Factuur: Ja (inclusief RMA papieren)
Aankoopdatum: / (Gekregen via RMA op 3/10/2011)
Min/Max: 110/120
Toebehoren: Doos (OEM DOOS), DriverCD, Boekje, Alle Kabels

Item 9: CASE
Type: LIAN LI PC-C37B
Factuur: Ja
Aankoopdatum: 28/10/2008
Min/Max: 60/70
Toebehoren: Case, 2 interne fans (misschien doos)

Item 10: RAM 2 SOLD TO XerberuZ
Type: 512MB DDR2 PC5400 AENEON * 3
Factuur: Nee
Aankoopdatum: /
Min/Max: 5/Stuk
Toebehoren: /

Item 11: SCHERM
Type: SAMSUNG 2443NW
Factuur: Nee
Aankoopdatum: /
Min/Max: Richtprijs 100
Toebehoren: Doos en boekjes
Info: info Geen dode pixels

Item 12: SCHERM
Type: SAMSUNG 2443NW
Factuur: Nee
Aankoopdatum: /
Min/Max: Richtprijs 100
Toebehoren: Doos en boekjes
Info: info Geen dode pixels

!OPMERKING! Volgende items staan samen op de factuur. Item: 2, 3 en 5 (Ik kan de mensen voorzien van een kopie indien nodig)

Happy Bidding!
PS: Er kunnen nog items bijkomen.
PPS: Schermen staan ook op 2de hands

Cowke

Legacy Member
@Gewoonjve: Genoteerd. Maar kan je aub je biedingen apart plaatsen.

@Kinyo: Voorlopig ga ik voor Gewoonjve zijn bod. (Kan het updaten als hij zijn prijzen aanpast)

Cowke

Legacy Member
Ok, wegens genoeg boden ga ik gewoonjve zijn bod afslaan en alle andere noteren.

@reavermaster: Genoteerd
@Teemto: Genoteerd
@Kiinyo: Genoteerd

Cowke

Legacy Member
herke zei:
nr.8 => 12€ incl (kiala).


Mvg,
Herke

LOL volgens mij is dit een grapje? :rofl: :oink:

Gewoonjve zei:
1,2,3,4,5,6,7: 150 euro excl. (alles minimumprijs)

Sorry had erover gelezen :)
Hoewel ik dit heel graag zou aanvaarden kan ik dit gewoon niet maken wegens dezelfde boden op dezelfde items. Eerst is eerst helaas! Zou het anders wel zien zitten.

Cowke

Legacy Member
Up - Extra schermen bij te koop gezet! Zie beginpost! Al derest sluit ik zondag af!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan