Archief - cpu's, mobo's en cases

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

springingrabbit

Legacy Member
Hey,

Nog een deel van de opruiming staat hier nog.

AMD 1090 T cpu
Intel I7 875K cpu
Maximus Formula 3 Asus mobo
M4A785M evo Asus mobo
AMD x3 720 (unlocked naar X4, maar dit gaat enkel op mobo's dat dit toelaten)
Lancool K62 in nieuwstaat case
Antec P180 mini black in nieuwstaat (blauwe ledfans ipv de originele)

Bij een overeenkomst voor de I7 875K + mobo krijg je er eventueel nog een Scythe Mine 2 bij. Voor het M4A.. + X3 720 krijg je er een Scythe Ninja mini bij.

Volgende is ook nog te koop:

Highpoint Rocketraid 2320 8port raid controller met garantie
2 keer WD10EARS 1TB harde schijven van WD

Alles komt met originele dozen (enkel de 1090T en de I7 875k niet)

Happy biddings. Geen onzin biedingen. Ik sluit af op 16/10/2011 om 20.00 uur.

streetplayer87

Legacy Member
Intel I7 875K cpu
Maximus Formula 3 Asus mobo

deze twee prijs ?

springingrabbit

Legacy Member
streetplayer87 zei:
Intel I7 875K cpu
Maximus Formula 3 Asus mobo

deze twee prijs ?

had er nog graag 250 euro voor gehad maar bieden staat vrij uiteraard. Voor 250 euro krijg je de cooler er ook bij.

masterboy

Legacy Member
M4A785M evo Asus mobo:
Met doos, backplaatje, dvd, ...
Richtprijs?

streetplayer87

Legacy Member
springingrabbit zei:
had er nog graag 250 euro voor gehad maar bieden staat vrij uiteraard. Voor 250 euro krijg je de cooler er ook bij.

nog even een vraag , is die cpu van jou Intel I7 875K beter als de i7 920 socket 1366 ? zoja dan ben ik zeker geinteresseerd !

springingrabbit

Legacy Member
streetplayer87 zei:
nog even een vraag , is die cpu van jou Intel I7 875K beter als de i7 920 socket 1366 ? zoja dan ben ik zeker geinteresseerd !

hangt er echt van af welke toepassingen. Standaard is deze hoger geclockd en dus beter. Wil je over meer bandbreedte in geheugen beschikken is de socket 1366 beter. Voor gaming is het dus de 875k vr beeldverwerking zou ik naar socket 1366 gaan.

springingrabbit

Legacy Member
masterboy zei:
M4A785M evo Asus mobo:
Met doos, backplaatje, dvd, ...
Richtprijs?

alles is erbij. alleen is de backplate wel zwart gemaakt ipv de standaard zilveren kleur.

richtprijs is rond de 45-50. bieden mag uiteraard

jimsken

Legacy Member
springingrabbit zei:
ok ik pm je voor verdere afhandeling.

Er staat toch nergens meeneemprijs? Spijtig voor jou, ik had nog heel wat hoger willen gaan ;)

Phixie82

Legacy Member
Is 250€ je meeneemprijs voor het asus formula bord en de i7 875 processor?
Wat is de reden van verkoop en heb je hem overclocked?

springingrabbit

Legacy Member
Phixie82 zei:
Is 250€ je meeneemprijs voor het asus formula bord en de i7 875 processor?
Wat is de reden van verkoop en heb je hem overclocked?

250 euro is richtprijs - 300 euro is de meeneem en dan krijg je ineens ook de cooler erbij. Heeft hier altijd perfect op 4ghz gedraaid.

Phixie82

Legacy Member
Dan wil ik alvast een bod doen op de 875 alsook het bijhorend moederbord van 250€. Zit er standaard een boxed koeler bij? Dan hoeft er voor m' n part de Scythe Mine niet bij.
Afhalen is voor mij ook geen probleem.

springingrabbit

Legacy Member
Phixie82 zei:
Dan wil ik alvast een bod doen op de 875 alsook het bijhorend moederbord van 250€. Zit er standaard een boxed koeler bij? Dan hoeft er voor m' n part de Scythe Mine niet bij.
Afhalen is voor mij ook geen probleem.

is nooit boxed geweest. De k reeks van toen was altijd een tray versie.

bod genoteerd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan