Blackbyte
Legacy Member
Wegens aankoop nieuwe desktop verkoop ik volgende onderdelen:
Intel C2D E6600
2Gb DDR2 GEIL
Asus P5B (standaard P5B versie, dus niet de deluxe ofzo)
MSI Geforce 7900GTO (speciale versie van de GT, MSI GeForce 7900 GTO 512MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) NX7900GTO-T2D512E prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch)
Processor, Ram en Mobo gaan enkel samen de deur uit. Geen zin om met afzonderlijke onderdelen te zitten.
Geen verzending, enkel afhaling in Gent (dicht bij Sint Pietersplein). Tenzij je kan wachten tot ik meer tijd heb om wel te versturen (na 13juni).
Minimumprijzen/meeneemprijzen:
CPU,RAM,MOBO: €80/€100
Graka: €30/€40
of
CPU,RAM,MOBO,Graka: €100/€120
Voor wie het zou kopen om een 2de hands pc in mekaar te steken. Na 13 juni heb ik ook nog een Samsung 320gb 7200rpm sata HD beschikbaar.
Met geen enkele van de onderdelen is gefoefeld geweest (in de zin van OC'ing enzo). Facturen zijn beschikbaar. Garantie is er natuurlijk niet meer.
Prijzen zijn wat ik ongeveer schat wat ze waard zijn. Tijd om juistheid op te zoeken heb ik niet echt. Indien deze te prijzen te hoog liggen, toon me een recent precedent en dan verlaag ik met alle plezier de prijzen. Verlagen 'om te onderhandelen' doe ik niet.
Indien er nog vragen zijn. Shoot.
Intel C2D E6600
2Gb DDR2 GEIL
Asus P5B (standaard P5B versie, dus niet de deluxe ofzo)
MSI Geforce 7900GTO (speciale versie van de GT, MSI GeForce 7900 GTO 512MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) NX7900GTO-T2D512E prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch)
Processor, Ram en Mobo gaan enkel samen de deur uit. Geen zin om met afzonderlijke onderdelen te zitten.
Geen verzending, enkel afhaling in Gent (dicht bij Sint Pietersplein). Tenzij je kan wachten tot ik meer tijd heb om wel te versturen (na 13juni).
Minimumprijzen/meeneemprijzen:
CPU,RAM,MOBO: €80/€100
Graka: €30/€40
of
CPU,RAM,MOBO,Graka: €100/€120
Voor wie het zou kopen om een 2de hands pc in mekaar te steken. Na 13 juni heb ik ook nog een Samsung 320gb 7200rpm sata HD beschikbaar.
Met geen enkele van de onderdelen is gefoefeld geweest (in de zin van OC'ing enzo). Facturen zijn beschikbaar. Garantie is er natuurlijk niet meer.
Prijzen zijn wat ik ongeveer schat wat ze waard zijn. Tijd om juistheid op te zoeken heb ik niet echt. Indien deze te prijzen te hoog liggen, toon me een recent precedent en dan verlaag ik met alle plezier de prijzen. Verlagen 'om te onderhandelen' doe ik niet.
Indien er nog vragen zijn. Shoot.

).
Mocht je die idd samen met je pakket kunnen verkopen, dan kan je er misschien wel 10/15 euro voor vangen.