Archief - Cpu,ram,mobo,graka.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blackbyte

Legacy Member
Wegens aankoop nieuwe desktop verkoop ik volgende onderdelen:

Intel C2D E6600
2Gb DDR2 GEIL
Asus P5B (standaard P5B versie, dus niet de deluxe ofzo)
MSI Geforce 7900GTO (speciale versie van de GT, MSI GeForce 7900 GTO 512MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) NX7900GTO-T2D512E prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch)

Processor, Ram en Mobo gaan enkel samen de deur uit. Geen zin om met afzonderlijke onderdelen te zitten.

Geen verzending, enkel afhaling in Gent (dicht bij Sint Pietersplein). Tenzij je kan wachten tot ik meer tijd heb om wel te versturen (na 13juni).

Minimumprijzen/meeneemprijzen:
CPU,RAM,MOBO: €80/€100
Graka: €30/€40

of

CPU,RAM,MOBO,Graka: €100/€120

Voor wie het zou kopen om een 2de hands pc in mekaar te steken. Na 13 juni heb ik ook nog een Samsung 320gb 7200rpm sata HD beschikbaar.

Met geen enkele van de onderdelen is gefoefeld geweest (in de zin van OC'ing enzo). Facturen zijn beschikbaar. Garantie is er natuurlijk niet meer.

Prijzen zijn wat ik ongeveer schat wat ze waard zijn. Tijd om juistheid op te zoeken heb ik niet echt. Indien deze te prijzen te hoog liggen, toon me een recent precedent en dan verlaag ik met alle plezier de prijzen. Verlagen 'om te onderhandelen' doe ik niet.

Indien er nog vragen zijn. Shoot.

Pedroo

Legacy Member
Uw grafische kaart is serieus overpriced. Zou iets van een 5 à 10 euro mogen zijn. 8800gt's worden voor +- 30 euro verkocht hier, en die prestaties zijn zelfs niet te vergelijken. Heb vande week een EAX1800XT gekocht (concurrent van 7800GTX) voor 8 euro.. EN die zijn ook beter als de uwe.

Anyways, free up ;)

Blackbyte

Legacy Member
Dank je voor de rechtzetting (verdomme die dingen dalen toch veel te snel in prijs :) ).

Graka wordt dan €10/€15

ScSi

Legacy Member
Denk persoonlijk dat je prijs tikje aan de hoge kant is, zie ook hier

Rond 65/70 euro is volgens mij realistischer..

Blackbyte

Legacy Member
Pm sent gamer.

En prijzen voor cpu/mobo/ram verlaagd naar €70/€85. Waarvoor 'dank', ScSi ;).

Nu ik toch bezig ben, voor hoeveel zou ik die seagate 320gb kunnen verkopen, en iemand geinteresseerd daarin? Net een mail gekregen dat die _misschien_ al eerder dan 13 juni beschikbaar zou zijn.

edit: ik zet dit vannacht ook op andere fora te koop. Tones enzo.

ScSi

Legacy Member
Haha, sorry wbt die prijscorrectie :)

Die Seagate is volgens mij echt niet veel meer waard, gezien de huidige nieuwprijs van 70 euro voor 2TB :( Mocht je die idd samen met je pakket kunnen verkopen, dan kan je er misschien wel 10/15 euro voor vangen.

Blackbyte

Legacy Member
Wegens 2 maal de vraag of de cpu koeler aanwezig is. De standaard intel koeler zit er dus eveneens bij. Tevens eerste up.

ScSi

Legacy Member
60 euro op alles behalve hdd en graka (wegens verkocht :))

kom ophalen aan Gent Sint-Pieters

Blackbyte

Legacy Member
Ik sluit af om 18u vanavond (aangezien er wss toch geen interesse meer zal zijn). Indien niemand meer biedt, pm me dan voor afhandeling ScSi. (of je komt ophalen of verzenden dus...)

Blackbyte

Legacy Member
Verkoop gedaan.

Graka gaat naar Gamer.
Cpu,mobo,ram gaan naar ScSi.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan