Archief - CPU, mobo, ram, case, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Knupoltor

Legacy Member
Beste 9livers,

Nadat mijn graka gisteren gesneuveld is, leek het mij een goed moment om alles te verkopen en over te gaan tot een nieuwe koop.

Bij deze verkoop ik :

Core duo e6600 met scythe mugen cooler ( zeer stabiele temps)
cpu : 20€ excl
Cooler 20€ excl ( nog recent )

Mobo MSI p965 platinum 30€ excl

DDR2 ram 4*1gb OCZ ( 2 identieke setjes) OCZ DDR2 PC2-6400 Vista Performance Gold 4GB Dual Channel - OCZ
35€. excl

Antec nine hundred case: 70€ excl
Is nog perfect in orde


Let the bidding begin.
Levering is mogelijk omgeving Leuven

Prijzen zijn bespreekbaar en voor totaalpakket kan korting gegeven worden.
Verkoop onder voorbehoud. Gaat pas door wanneer alle onderdelen verkocht geraken

Giovanny

Legacy Member
€20 op die cpu. Ik heb hem vrij dringend nodig wel dus wil hem morgen (zondag) komen halen.

Goldsaint

Legacy Member
50€ inclusief voor:

-scythe mugen cooler
-DDR2 ram 4*1gb OCZ

Che Guevara

Legacy Member
cpu 20€ excl
Cooler 20€ excl
Mobo 30€ excl
Ram 35€ excl

normaal 105 in totaal dus laat ons zeggen bod van 90 euro (:) korting voor totaalpakket :) )

case wil ik 40 euro voor geven maar hoeft ni echt , dan ben je wel van alles in een keer vanaf

ben ook van haacht en kan dus afhalen

Che Guevara

Legacy Member
graag ook de exacte situatie van het geheugen want ik had de link gevolgd en daar mijn bod op gemaakt (op dus 2x2)

maar in uw beschrijving staat 4x1

???

Knupoltor

Legacy Member
is inderdaad 4x1, moet foutje in link geweest zijn.
Latjes kunnen veel aan en zijn 2 identieke sets van 2X1.
Prijs voor de kast vind ik nog te laag, is echt niets mis mee en kost nieuw nog voldoende geld.

Che Guevara

Legacy Member
is 90 op de onderdelen of 130 op geheel genoteerd?

afsluitdatum ?

Knupoltor

Legacy Member
Afsluitdatum is voor Vrijdag of tot wanneer het geheel verkocht is. ( Incl de kast tegen mijn richtprijs) Mocht de kast appart wegkunnen is het voor mij ook goed.

Een bod van 100 wil ik noteren, das 5€korting. Vind de prijzen al scherp genoeg.

Greetz

Che Guevara

Legacy Member
dan mag je mijn bod negeren (was toch niet genoteerd) dan ga ik naar iets anders op zoek
richtprijs van ram en case liggen nogal aan de hoge kant (check desnoods via prijsschatting)
en vrijdag is nog veel te ver weg om dan zelfs niet zeker te zijn dat er een verkoop doorgaat

Knupoltor

Legacy Member
Zoas gezegd, de case zal het niet maken voor mij, die kan ik gerust zelf nog bij houden.
De prijs van het ram ligt naar mijn mening op een goede hoogte gezien er vaak setjes van 2 gig tussen de 15-25€verkocht worden.

Mocht ge toch nog interesse hebbe voor de pakketje exclusief Case dan wil ik wel overgaan tot verkoop vandaag maar dna wel aan de prijs die ik zei...

Knupoltor

Legacy Member
Dan wacht ik nog wel ff, 100 blijft een mooie prijs en afhaling in Haacht is dan ook geen probleem...

Knupoltor

Legacy Member
Verkoop liefst alles ineens, maar bod word "overwogen".
Mocht ik voor de rest ook een goed bod krijgen dan noteer ik het bod.

Greetz

Knupoltor

Legacy Member
Bod genoteerd, woensdag sluit ik af en kan het eventueel afgehaald worden!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan