Archief - [CPU] i5 750 (8M Cache, 2.66 GHz) + Zalman CNPS10X Flex

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zymp

Legacy Member
Hello!

Wegens een upgrade mag deze i5 750 CPU uit de deur.
Het is een s1156 CPU.
Heb de originele cooler niet meer, maar bij meeneemprijs krijg je er een Zalman CNPS10X Flex cooler bij.

Specs:
Prestaties
4 cores
4 threads
2,66GHz
Turbofrequentie tot 3,2Ghz
Ondersteuning
16GB Ram
PCI-E 2.0 (tot 16 PCI-poorten)

Meer info
ARK | Intel
Intel Core i5 750 Boxed - Specificaties - Tweakers

Prijs
Minprijs (cpu only): 30 euro
Meeneemprijs (cpu+cooler): 65 euro
(prijzen zijn excl. verzending)

Zymp

Legacy Member
Upje!
Bieden staat vrij he! Toch een heel dergelijke CPU voor die prijs, nee?

MajorK

Legacy Member
Zymp zei:
Upje!
Bieden staat vrij he! Toch een heel dergelijke CPU voor die prijs, nee?

Yep is een zeer goede cpu. Zeker geen bottleneck met midrange videokaarten :).

Zymp

Legacy Member
Haha, bedankt. Is inderdaad een echte topper voor die socket. Speelde in combinatie met een HD7970 nog de recentste games (zelfs GTAV nog op hoge settings).

ADC

Legacy Member
Hoe word het verzonden? Het weegt wss minder dan 100gram dus 1,44€ of 1,54€ aan postzegels.

Zymp

Legacy Member
XYRIS zei:
Ruilen met de fractal case en ik geef je €5 + kiala kosten (4.50) = 9.50 opleg

Dat zou voor mij meteen een deal geweest zijn, maar ik heb sinds gisteren net een andere case op de kop getikt.



ADC zei:
Hoe word het verzonden? Het weegt wss minder dan 100gram dus 1,44€ of 1,54€ aan postzegels.

Met de post zou het sowieso verzonden worden in een Bpack 24h mini (is sowieso steviger en safe).
Kiala is ook een optie, op eigen risico, kan verzekerd via kiala maar dan ook die 3 euro (of hoeveel is dat juist) voor eigen rekening.

XYRIS

Legacy Member
Zymp zei:
Dat zou voor mij meteen een deal geweest zijn, maar ik heb sinds gisteren net een andere case op de kop getikt.

Moet mijn bod intrekken, is voor een 1155 moederbord en had niet gezien dat het 1156 was...

Zymp

Legacy Member
Dat wil ik wel noteren :)
Ik moet wel zeggen dat er geen koelpasta meer bij de cooler is, dat vormt toch geen probleem hopelijk?

Edit: Ohja, afsluit over 48 uur van deze post, dus maandag om 12.17. Anti snipe van een half uur. Bij elk bod binnen een half uur van de afsluit, komt bij het uur van die post 30 min.

ADC

Legacy Member
Nee heb nog genoeg koelpasta als alles erbij is ist goed en eventueel de originele doos van de koeler?

Zymp

Legacy Member
Super
Het is dus alleen CPU, zonder doos of koeler.
Koeler komt met de doos en in de doos zitten nog verschillende brackets, dus ik neem aan van wel :) Ik zal morgen is controleren met het boekje

Zymp

Legacy Member
Net is bekeken, en het lijkt me dat volgende ontbreekt:
6916_19_thermaltake-nic-l32-non-interference-cpu-cooler-review.jpg

(zo'n staafjes om de fan tegen de cooler te houden)

Ik weet niet dat die daar normaal altijd bij zitten, maar ik vermoed van wel.
Bij mij waren die niet nodig, ik werkte met een kleine case en de top en back fan zaten er quasi tegen. Daardoor was die fan op de cooler zelf niet alleen vrij onnodig, ook vrij onmogelijk in de case te passen.

Is dit een probleem voor jou? Die vind je normaal wel ergens (of een alternatief is volgens mij niet moeilijk, zoals wat lichte ijzerdraad plooien,...)

Zymp

Legacy Member
Die heb ik dus niet meer. Als je bod wegvalt begrijp ik het natuurlijk wel. Kan je even bevestigen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan