Fantasma
Legacy Member
Beste
Hierbij zou ik misschien mijn I5 2500K willen verkopen, dit enkel als er een goed bod komt en als ik ergens een goede deal vindt voor een I7 2600K.
eventueel ook ruilen tegen een I7 2600K met opleg van mijn kant
Beetje meer info:
Is boxed versie, stock cooler zit erbij maar is wel gebruikt
Aangekocht op 19-09-2011 bij Zercom.
Hierbij zou ik misschien mijn I5 2500K willen verkopen, dit enkel als er een goed bod komt en als ik ergens een goede deal vindt voor een I7 2600K.
eventueel ook ruilen tegen een I7 2600K met opleg van mijn kant

Beetje meer info:
Is boxed versie, stock cooler zit erbij maar is wel gebruikt
Aangekocht op 19-09-2011 bij Zercom.
als je toch niet weet of je hem effectief gaat weg doen ;-) zit nog garantie op en orginele doos wordt ook bijgeleverd ?