Archief - Corsair HX850 PSU

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HyperBaton

Legacy Member
Ik had deze overgenomen omdat ik CrossFire wou draaien, maar dat is er niet van gekomen en deze is vervangen door een lichter exemplaar.

Voeding is aangekocht in juni 2010 bij Tones. Ik heb de factuur zelf niet gekregen van de vorige eigenaar, maar ik heb de factuur- en klantgegevens, dus een kopie aanvragen bij Tones is geen probleem.

De ATX kabel en PCI-E kabel zijn gesleeved met MDPC-X door de vorige eigenaar. Doos, voedingskabel, modulaire kabels + zakje zijn allemaal aanwezig.

Kan verzonden worden via Bpost of Kiala, of afgehaald worden in Anzegem of Borgerhout. Afspreken in Gent-Sint-Pieters station kan ook.

Minimum: 70
Meeneem: 90

kristofb

Legacy Member
Kan je een foto plaatsen van de voeding? (Om wat zicht te krijgen van de kwaliteit van sleeven...)

HyperBaton

Legacy Member
Ik heb hier op mijn kot geen camera voor de moment... Ik zal proberen ergens een te lenen.

kristofb

Legacy Member
Nevermind, voor mij hoef je de foto's al niet te nemen :)
Heb het originele topic even opgezocht waarin jij hem gekocht had.

HyperBaton

Legacy Member
Ah inderdaad, daar staan foto's van de voeding. Maar daar was een kabeltje van de ATX kabel niet gesleeved, omdat hij het pinnetje had afgebroken van dat kabeltje tijdens het sleeven. Ik heb pinnetjes gekocht en een nieuw pinnetje op bevestigd, en het kabeltje gesleeved met dezelfde MDPC-X zodat de volledige ATX kabel compleet is nu, want dat trok maar op niets zoals ik hem gekocht had.

De link van het topic waar ik hem gekocht heb:
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-hardware.195/corsair-hx850.766402

* Link fixed, thx Mr.Hankey

HyperBaton

Legacy Member
Alright, mijn eigen foto's:

DSC01962.jpeg

DSC01963.jpeg

DSC01964.jpeg

HyperBaton

Legacy Member
Hmm ik vind het raar dat zelfs het mimimum niet geboden is? Dit is toch wel een van de beste voedingen op de markt en mijn minimum was de helft van de nieuwprijs. Of ben ik hier iets over het hoofd aan het zien...?

GaMe®

Legacy Member
Mja, had ik deze nu eerder gezien.. Heb net de Corsair 750 AX gekocht bij Alternate. :x

kristofb

Legacy Member
HyperBaton zei:
Hmm ik vind het raar dat zelfs het mimimum niet geboden is? Dit is toch wel een van de beste voedingen op de markt en mijn minimum was de helft van de nieuwprijs. Of ben ik hier iets over het hoofd aan het zien...?

Je prijs is zeker correct, maar heb persoonlijk liever niet een voeding waar toch wat mee geprult is :)

Purple Shadow

Legacy Member
Ik wil alvast een bod van €65 doen afgehaald. Het is onder je minimum dus zie maar wat je ermee doet.

HyperBaton

Legacy Member
Je prijs is zeker correct, maar heb persoonlijk liever niet een voeding waar toch wat mee geprult is :)

Gepruld klinkt wel zeer negatief he :P Enige verschil nu met een origineel exemplaar is dat de kabels gesleeved zijn, puur cosmetisch dus, voeding is ook nooit geopend geweest of zo.

Ik wil alvast een bod van €65 doen afgehaald. Het is onder je minimum dus zie maar wat je ermee doet.

Thanks. Vanaf 70 euro wil ik wel noteren, 65 is me toch echt net wat te weinig voor deze voeding.

Ik verlaag het minimum naar 70 en de meeneem naar 90.

kristofb

Legacy Member
HyperBaton zei:
Gepruld klinkt wel zeer negatief he :P Enige verschil nu met een origineel exemplaar is dat de kabels gesleeved zijn, puur cosmetisch dus, voeding is ook nooit geopend geweest of zo.

....

Sorry, wou het helemaal niet negatief laten overkomen hoor :p Dat sleeven vind ik niet zo'n punt, maar ik had het over dat geprul met die pinnetjes :)

In ieder geval veel succes met je verkoop nog!

HyperBaton

Legacy Member
Genoteerd! Ik zal deze dan afsluiten nu vrijdag om 20u. Laat het weten mocht dat uur niet passen voor iemand. Bij een sniperbod is er nog een uur om verder te bieden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan