HyperBaton
Legacy Member
Ik had deze overgenomen omdat ik CrossFire wou draaien, maar dat is er niet van gekomen en deze is vervangen door een lichter exemplaar.
Voeding is aangekocht in juni 2010 bij Tones. Ik heb de factuur zelf niet gekregen van de vorige eigenaar, maar ik heb de factuur- en klantgegevens, dus een kopie aanvragen bij Tones is geen probleem.
De ATX kabel en PCI-E kabel zijn gesleeved met MDPC-X door de vorige eigenaar. Doos, voedingskabel, modulaire kabels + zakje zijn allemaal aanwezig.
Kan verzonden worden via Bpost of Kiala, of afgehaald worden in Anzegem of Borgerhout. Afspreken in Gent-Sint-Pieters station kan ook.
Minimum: 70
Meeneem: 90
Voeding is aangekocht in juni 2010 bij Tones. Ik heb de factuur zelf niet gekregen van de vorige eigenaar, maar ik heb de factuur- en klantgegevens, dus een kopie aanvragen bij Tones is geen probleem.
De ATX kabel en PCI-E kabel zijn gesleeved met MDPC-X door de vorige eigenaar. Doos, voedingskabel, modulaire kabels + zakje zijn allemaal aanwezig.
Kan verzonden worden via Bpost of Kiala, of afgehaald worden in Anzegem of Borgerhout. Afspreken in Gent-Sint-Pieters station kan ook.
Minimum: 70
Meeneem: 90



Enige verschil nu met een origineel exemplaar is dat de kabels gesleeved zijn, puur cosmetisch dus, voeding is ook nooit geopend geweest of zo.