TomStar
Legacy Member
Wegens overstap op 1 videokaart is deze voeding totaal overbodig geworden. De voeding is door mij 12 dagen gebruikt en door de vorige eigenaar slechts 2 maand. De voeding is een jaar en ene half oud maar heeft hier het grootste deel van de tijd in de kast gestaan.
De voeding komt met 60 maanden garantie waar nu dus nog 42 maand van overblijft.
Garantie kan verkregen worden met een elektronische bon die ik kan printen/doorsturen.
De voeding is in zeer goede staat maar heeft 1 kras aan de zijkant door op zen zij in de kast te schuiven.
Meeneem: 140 euro
De voeding komt met 60 maanden garantie waar nu dus nog 42 maand van overblijft.
Garantie kan verkregen worden met een elektronische bon die ik kan printen/doorsturen.
De voeding is in zeer goede staat maar heeft 1 kras aan de zijkant door op zen zij in de kast te schuiven.
Meeneem: 140 euro
