Archief - Corsair AX750 80+ Gold PSU

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Witte

Legacy Member
Ligt hier ongebruikt: Corsair Professional Series Gold AX750

Vermogen: 750 Watt
80+ Gold certificaat -> 90% efficiëntie op 220V.

Zeer goede en betrouwbare PSU, bekijk de reviews her en der.
Zie Corsair website voor specs.
Heeft ook een zeer lage rimpel, ideaal voor de overclockers onder ons.

Heeft slechts enkele uurtjes test gedraaid, zeer content van maar heb hier reeds een hoop PSU's liggen dus deze is overbodig. Een aanrader.

Nieuwprijs momenteel is: 140€. Garantie kan ik niet geven angezien de PSU open is geweest om de electronica eens te bestuderen.
Mijn prijs: 80€

Pedroo

Legacy Member
80 euro geboden, indien ge ze even (paar dagen kunt opzij houden)
Waar hebt ge ze gekocht? Eventueel toch nog factuur beschikbaar?
Hebt ge nog iets anders gedaan dan ze vanbinnen bestudeerd?

Witte

Legacy Member
genoteerd.
opzij leggen is geen probleem, mss wel even verduidelijken, ik bedoel hier geen meeneemprijs eh.
Geen factuur sorry.
Bestudeerd: open schroeven en de componenten bekijken die je kan bekijken op het zicht, geen mods ofzo. Kan altijd eerst hier getest worden indien je toch zekerheid wil.

Pedroo

Legacy Member
Ah :/ , ik dacht dat het overeenkwam met de meeneemprijs.
Alle kabels erbij? Doos? Fluwelen zakske? ;D
Geen schade opgelopen bij het bestuderen?

't zal verzending worden voor mij, op mijn kosten + 'risico'
En gezien uw iTrader, vertrouw ik u wel ;)

Wanneer sluit ge dan af?

Witte

Legacy Member
natuurlijk alles erbij: doos, kabels, zakje, en alles eigenlijk nog in nieuwstaat.
afsluiten geen idee, staat net open, 10 dagen oid.

edit: nope geen schade, zoals gezegd kan altijd eerst getest worden hier ;)

Pedroo

Legacy Member
Kunt ge aub een meeneemprijs zetten?
Indien dit 10 dagen is, hoeft dat opzijhouden uiteraard niet meer :)

Pedroo

Legacy Member
Voor een voeding zondder garanti? Mja, dan laat ik mijn bodje gewoon zo staan ;D

Witte

Legacy Member
ik heb hier al genoeg keer meegemaakt met mensen die halsoverkop bieden.
hoge meeneemprijs en ze blijven wel weg :)

Pedroo

Legacy Member
Ik heb gewoon 'dringend' nieuwe voeding nodig (voor men casemodprojectje) , wil eigenlijk donderdag ongeveer beginnen met sleeven ;)

Pedroo

Legacy Member
Mijn bod vervalt aangezien ik dan maar gewoon een nieuwe ga halen.
Succes ermee

w00tie

Legacy Member
thx. Witte.. spijtig dat er geen waarborg is een zeker zo'n top voeding..kmoet ff erover nadenken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan