mijn buurman is bezig met een pc samen te stellen (zijn eerste).
hij heeft interesse in de gra ka en wil hievoor 50 euro geven(had gezegd dat ik al een bod van 40 had

)
aangezien hij nog wrss enkele dagen/ weken erover gaat doen vooraleer deze werkend is, laat staan eer hij een forumgebruiker is zal het nogal moeilijk gaan om hier een bod te plaatsen. ik kan nu wel een account aanmaken voor hem en zo het bod plaatsen on topic, maar daar komt wrss wel zever van a'la dubbelaccount enzo... hoe kan ik het beste hier een bod laten bevestigen door iemand die geen pc heeft?
dus, in principe is de kaart verkocht. sorry soulblade, ik hoop dat je hier geen bezwaar tegen hebt.
dus, in a nutshell, hoe doe ik dit zonder zever en neg. itraders op mijn hals te halen?
ik zou er een hekel aan hebben om mijn perfecte itrader te verkloten voor 10 euro, maar ik wil die mens wel helpen aan een degelijke kaart. (de goedkoopste pci-e kost al 50euro en die is echt niet te vergelijken met de gtx260)
plz help.