Archief - Core I7 Game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|XcW|

Legacy Member
Hallo

Het volgende mag hier de deur uit.

Het gaat om een volledig game systeem.

CPU: Core I7 920 ( S1366 )
CPU Cooling: Scythe Mugen II Rev B
Mobo: P6T ( x58 )
RAM: GEIL 3x 2GB
PSU: Corsair HX750W
Graka: XFX HD6950 ( XFX HD 6950 XXX REVIEW | TWEAKNEWS )
HDD: Samsung Spinpoint 1TB
Standaard DVD drive
Behuizing: Lien Li PC60FN

Minimumprijs: €550
Meeneemprijs: €600

Voor een meer prijs van €100 kan het systeem ook in een Corsair 600T white gestoken worden.

Notes:
Enkel afhaling voor dit systeem, dit kan te Diepenbeek of HodB.
Momenteel enkel als volledig systeem te koop.
Ik behoud me het recht...
Staat ook op meerdere websites.

Tycho91

Legacy Member
Mocht het los verkocht worden, hoeveel dan voor de graka?

Witte8

Legacy Member
Bod van 160 op de videokaart.

Nieuwprijs is 229 EUR. Reken voor tweedehands richtlijn van 30% van de nieuwprijs.

Ook interesse in de voeding. Richtprijs?

Groeten

Iphigeneia

Legacy Member
Witte8 zei:
Nieuwprijs is 229 EUR. Reken voor tweedehands richtlijn van 30% van de nieuwprijs.

Wel lachwekkend dat je iemand met een itrader van 160+ gaat wijzen op "wat gangbaar" is...
Denk dat hij meer zaken doet op het forum als u.

Witte8

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Wel lachwekkend dat je iemand met een itrader van 160+ gaat wijzen op "wat gangbaar" is...
Denk dat hij meer zaken doet op het forum als u.

Ik geeft die info bij mijn bod als motivatie naar de verkoper toe. Het is niet de bedoeling om hem de les te komen spellen.

Ik snap niet waarom je hier commentaar op geeft? Als jij vindt dat dit een onnozel gegeven van mijn kant is dit jou recht, maar kan je dan ergens geen andere topic hierover opstarten
En omdat ik hier meer 12 transacties heb, moet ik zwijgen over wat waar hoe ik bied?

Trouwens bieden staat toch vrij me dunkt?

Terug on topic

Tycho91

Legacy Member
Dan bied ik 180incl op de videokaart:)
Meeneem prijs dus als e apart verkocht wordt

Cedric

Legacy Member
intresse in het systeem. diepenbeek is helaas wel onbereikbaar. Alternatieven?

WTFMAN

Legacy Member
Heb interesse in alles behalve : case, voeding , graka en HDD ... maar kan mss beter bieden voor alles en dan die 3 dingen apart verkopen ... Hou het in de gaten tenzij u een mooie prijs heeft voor de rest? ( graka heb je al 180 + 40/50 voeding? + 40/50 case? 30euro HDD? dus +- 310euro is da waard? Dus de rest min 240? )

Dus interesse om specifiek te zijn :

CPU: Core I7 920 ( S1366 )
CPU Cooling: Scythe Mugen II Rev B
Mobo: P6T ( x58 )
RAM: GEIL 3x 2GB
(Standaard DVD drive)

Ofwel mijn laptop ( Thinkpad T410) voor die onderdelen + 275euro

|XcW|

Legacy Member
Hier zijn we weer se.

Cedric: Voor een meerprijs kunnen we altijd wel leveren.
WTFMAN: Prijzen staan hieronder.

Moest dat niet lukken, dit zijn de prijzen:
I7 920: €120
Mugen II: €20
Asus P6T: €80
Geil 3x 2GB: €50
Lian Li: €45
Corsair 600T: €140
HDD: €30
Graka: €180
Voeding: €60
DVD: €10

Dit zijn dus de vaste prijzen. Minder/ meer bieden heeft geen zin...

|XcW|

Legacy Member
Eventjes een update doen:
Mobo + CPU + koeler + behuizing sold @ Tones forum.
Voeding is voor Goldsaint. ( Check PM )

Voor de rest ga ik eventjes nieuwe thread maken se.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan