Archief - Core i7 920 , GTX 760 , 6GB RAM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Farmstera

Legacy Member
Beste

Bij deze verkoop ik een mooie game pc

Core I7 920 @2.67ghz - 2.8ghz turbo boost
Corsair H55 watercooling
Asus P6T deluxe x58 moederbord
MSI Twin Frozr Gaming GeForce GTX 760
6GB DDR3 RAM Corsair XMS3 - 3x 2GB, 1333 MHz, CL9, 1.5 V.
Creative XFI titanium
LG GGW-HL20L blueraybrander
Samsung HD501LJ 500GB x2 (Raid setup)
Coolmaster Realpower 850W voeding
Coolmaster CM690 Case
Samsung Syncmaster 226BW ( 22 inch scherm)
Dragonwar ELE-G9 Gaming Muis
Dragonwar Matador Keyboard
Logitech G430

Cpu en beeldkaarten nooit overclocked geweest!
PC werkt nog als nieuw!
Gaat weg als één geheel ! Geen zin om te bieden op afzonderlijke stukken!

U krijgt een mooie gaming pc met alles erop en eraan direct gebruiksklaar
Keyboard , muis , case , headset , scherm!


Eerste die €400 biedt wordt de nieuwe eigenaar !

Kan worden opgestuurd maar dan op risico van de koper afhaling is geprefereerd

Farmstera

Legacy Member
up1 directe meeneem prijs €400 eerste die biedt heeft de pc :)

Azeri785

Legacy Member
Hoe oud is deze? En met x2 bedoelt u waarschijnlijk 2 maal 500gb dus 1000gb?

Farmstera

Legacy Member
Azeri785 zei:
Hoe oud is deze? En met x2 bedoelt u waarschijnlijk 2 maal 500gb dus 1000gb?

Deze is van oktober 2011
Graka en watercooling , toetsenbord, muis , headset is van mei 2014
Inderdaad de harde schijven zijn 2x 500GB

Farmstera

Legacy Member
venkinto zei:
300 euro geboden

Bod niet genoteerd...Ik denk zelf wel dat je beseft dat dit wel vrij laag is voor hetgeen hier aangeboden wordt... Staat nu ook te koop in vriendenkring en kapaza

venkinto

Legacy Member
Ik kon maar proberen
emoji14.png
.
300 zonder muis, keyboard en headphones? Die heb ik eigenlijk niet nodig

Sent from my Moto G using Tapatalk

kutteke

Legacy Member
Indien zondag overdag afhaling mogelijk. wil ik er wel om komen voor de vraagprijs :).
Moet wel een goeie 2 uur rijden om daar te geraken maar dan ga ik ineens iets op de dijk eten ;).

Farmstera

Legacy Member
kutteke zei:
Indien zondag overdag afhaling mogelijk. wil ik er wel om komen voor de vraagprijs :).
Moet wel een goeie 2 uur rijden om daar te geraken maar dan ga ik ineens iets op de dijk eten ;).

Ik werk jammer genoeg op zondag :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

Farmstera

Legacy Member
Up2 kan nog worden afgehaald voor het weekend anders is het pas na 23 augustus ( Ik ben op reis dan )

Slikkah

Legacy Member
Ik zal het met €375 al op gang brengen :)
Indien bod aanvaard kan ik wel snel afhandelen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan