Archief - CoolerMaster V850 - CoolerMaster EVO 212

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D!NKSK3N

Legacy Member
Volgt negatieve iTrader dan, sowieso :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

D!NKSK3N

Legacy Member
cf647b3ef76c106bd4221e1f2d9e66ef.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk

rafbanaan

Legacy Member
D!NKSK3N zei:
Volgt negatieve iTrader dan, sowieso :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Je doet maar.

"Ik ga in op het bod van D!NKSK3N. Moest hij afhaken, wil ik het gerust noteren, maar voorkeur blijft wel naar de combo CPU + mobo gaan."

In om het bod te noteren, aangezien gij de combo deed van mobo / CPU. Moest je afhaken op je bod, omdat het onder voorbehoud stond, ging ik dat van jermist noteren. Ik had het misschien beter moeten verwoorden, maar ik schreef nergens expliciet dat het aan u verkocht was. Hence, dat ik dan meteen zei dat het aan u verkocht was en dat een PM volgde.

Maar je geeft maar de negatief Itrader. Ik lig er niet wakker van.


Edit: En wat bladeken zei. Onder voorbehoud mag niet, dus dan ga ik ook niet 'Hey, het is aan u verkocht' schrijven, maar het noteren als mogelijk bod.

D!NKSK3N

Legacy Member
Het was trouwens cpu mobo en geheugen...


Sent from my iPhone using Tapatalk

D!NKSK3N

Legacy Member
Maakt mij niks uit, gezien ik eerst bied, moet mij ook eerst de keuze gegeven worden om te bieden wat bij deze niet gedaan is los van het feit dat ik onder voorbehoud bied omdat er een aantal dagen geen reactie op dit thread was. Kort omvattend erg incorrect gehandeld.


Sent from my iPhone using Tapatalk

rafbanaan

Legacy Member
D!NKSK3N zei:
Maakt mij niks uit, gezien ik eerst bied, moet mij ook eerst de keuze gegeven worden om te bieden wat bij deze niet gedaan is los van het feit dat ik onder voorbehoud bied omdat er een aantal dagen geen reactie op dit thread was. Kort omvattend erg incorrect gehandeld.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Met moeite een dag, lol.

Gaat moeilijk als de andere de meeneem bieden erna. Anyway, zoals ik zei.. je geeft me maar een negatieve itrader. Mobo/CPU is al afgehandeld met de koper en ga ik niet terugdraaien voor deze zever, omdat gij vindt dat je gelijk hebt.

Bij deze is dit het laatste wat ik hierover te zeggen heb.


bladeken zei:
misschien effe een bod bijhalen om het uit te klaren

Interesse in de GPU dan? :)

bladeken

Legacy Member
prijs is me toch wat te hoog, voor iets meer koop je een 970 nieuw bij onze buren en heeft dezelfde prestaties
en ja ik weet da je niet mag vgl met buitenlandse shops

rafbanaan

Legacy Member
bladeken zei:
prijs is me toch wat te hoog, voor iets meer koop je een 970 nieuw bij onze buren en heeft dezelfde prestaties
en ja ik weet da je niet mag vgl met buitenlandse shops

Wat heb je dan opt oog? De 780ti presteert wel 5-10% beter dan de 970.

D!NKSK3N

Legacy Member
Geen interesse meer in gpu, met zulke mensen handel ik niet :) toch bedankt voor het voorstel. Ik zal geen negatieve iTrader geven maar het is spijtig dat geld u zo een loop geeft. Grtz


Sent from my iPhone using Tapatalk

rafbanaan

Legacy Member
D!NKSK3N zei:
Geen interesse meer in gpu, met zulke mensen handel ik niet :) toch bedankt voor het voorstel. Ik zal geen negatieve iTrader geven maar het is spijtig dat geld u zo een loop geeft. Grtz


Sent from my iPhone using Tapatalk

Voorstel was voor bladeken. Ik quote hem de regel erboven.

bladeken

Legacy Member
niet echt een idee, ben een beetje aant opzoeken ivm de prestaties, verschillen nogal

rafbanaan

Legacy Member
Genoteerd. Afsluit blijft, maar met een anti sniper van een uurtje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan