Archief - coolermaster cm690 , GeminII , Sitecom router....enzovoort!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smitch

Legacy Member
Na men schuiven eens uit te mesten ben ik nog wat spullen tegengekomen die van de hand mogen.

Al op voorhand even melden, ik heb nergens de factuur van :-)

30082011817.jpg


1. Coolermaster GeminII
http://i126.photobucket.com/albums/p105/ThaSmitch/TeKoop/DSC_0494.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p105/ThaSmitch/TeKoop/DSC_0496.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p105/ThaSmitch/TeKoop/DSC_0495.jpg
Min : 20€
Meeneem : 30€


2.Recom PE-550PLUS
komt uit een serverke datk gekocht heb maar heb een BeQuiet gestoken
http://i126.photobucket.com/albums/p105/ThaSmitch/TeKoop/30082011818.jpg
Min : 35€
Meeneem : 50€

3. Lynksis 10/100 Switch
http://i126.photobucket.com/albums/p105/ThaSmitch/TeKoop/30082011820.jpg
Min : 10€
Meeneem : 15€

4. Sitecom WL-306
Goede modem maar heb hem niet meer nodig
http://i126.photobucket.com/albums/p105/ThaSmitch/TeKoop/30082011821.jpg

Min : 40€
Meeneem : 50€
http://i126.photobucket.com/albums/p105/ThaSmitch/TeKoop/30082011826.jpg
5. Defecte Iphone 2g 8gb + Marware sportcase
De Gsm zelf ziet er (buiten het simkaarthoudertje) nog zeer goed uit, De digitizer is defect. Voor de rest werkt deze Iphone

Min : 50€
Meeneem : 70€

6. Stoffen muismat in goede staat net iets groter als de standaard maat
http://i126.photobucket.com/albums/p105/ThaSmitch/TeKoop/30082011828-1.jpg
Min : 5€
Meeneem : 10€

7. Coax kabel 2.5m
http://i126.photobucket.com/albums/p105/ThaSmitch/TeKoop/30082011830.jpg
Min : 5€
Meeneem : 7€

8. Coolermaster CM690 II + bay voor 4 2.5" schijven te swappen!
Gekocht met een server in, maar heb de case niet nodig. Deze heeft wat gebruikssporen SOLD


9. Standaard dvd schrijver samsung SOLD

10. Nog enkele losse spullen zoals headset , fangrilletje...deze spullen worden ook verkocht maar liefst bij iets anders! en dan kunne we over de prijs palaveren ;)

Voila

Alles is af te halen in morkhoven , hulshout. Of kan in die regio gebracht worden. Alsook in de regio mechelen is het mogelijk om te leveren mits democratische meerprijs

Alle prijzen hierboven zijn uiteraard EXCLU!

Mensen die een paar dingen tegelijk nemen krijgen prioriteit!

Nog vragen? lemme know.

GoGo

pstubru

Legacy Member
Je kast is een CM 690 II, misschien levert dit meer kandidaten op.

SZEELEN

Legacy Member
Wat ik me afvraag is of dat de Gemini2 kan op een AM3 ,
heb wat opgezocht , maar vind nie iets direct :(

Greetz , SZEELEN

Smitch

Legacy Member
trsh heeft wel gelijk (check alternate) maar als ik deze moet versturen voor 11€ ...dan hou ik er een 5-6€ aan over en dat is me echt te weinig...

@ Szeelen, sorry man...ik weet het echt niet of deze past =/ op de verpakking staat wel am2 maar geen am2+

Astro

Legacy Member
Router niet goedkoper?

Anders bod van 30incl kiala op de Sitecom WL-306

Hungry®

Legacy Member
iLu_RoX zei:
Mediamarkt ? heb onlangs eentje gaan halen das dan zonder verzending . Jij komt niet genoeg buiten denk ik :)
ik koop niet in een supermarkt. Mijn bod blijft wel geldig, ik denk dat verkoper erover heeft gelezen.

Smitch

Legacy Member
@ Hungry heb er idd overgelezen hungry maak er 15 van en hij is van u


@ Astro maak er 40inclu van en hij is van u

Hungry®

Legacy Member
Smitch zei:
@ Hungry heb er idd overgelezen hungry maak er 15 van en hij is van u
15 euro inclu dan verzonden (track and trace of kiala) of geleverd in Mechelen mocht je iemand kennen die hier werkt/naar school gaat fso.

Smitch

Legacy Member
aah voila, ik werk in mechelen ;) (as said in beginpost) pm kom richting u hungry

nelisdewit

Legacy Member
hoeveel voor:
case
coolermaster
headset

Hoe oud en wat is staat van headset.

nelisdewit

Legacy Member
nelisdewit zei:
hoeveel voor:
case
coolermaster
headset

Hoe oud en wat is staat van headset.

coolermaster is niet nodig. Wat is prijs voor case en headset??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan