Archief - coolermaster cm690 / asus gtx470 / ocz modxtreme 600w e.a.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiMoLoToV

Legacy Member
Nog enkele onderdelen uit een systeem te koop :

case : coolermaster cm690 met 2 fans bovenaan, 1 fan(blauwe led) vooraan en een aluminium fan achteraan. (69,90euro)
fancontroller : Skythe Kaze-Master fancontroller (29,99euro)
voeding : OCZ ocz600mxsp model 600watt 80+ (+-50,00euro)
wireless : tp-link 300mb kaartje
voeding : OCZ ocz600mxsp model 600watt 80+ (+-50,00euro)
graka : ASUS GTX470 1280MB DDR5 compleet met doos en toebehoren.

Vermelde prijzen zijn nieuwprijzen.

graka : min 120excl / meeneem 150excl

Staat ook op andere fora te koop. Pakketverkoop geniet de voorkeur.

Prime-Omega

Legacy Member
Komt de graka met alle toebehoren,dozen,kabels? En zit er nog garantie op?

TiMoLoToV

Legacy Member
de graka komt, zoals vermeld, met doos, toebehoren en accesoires. Garantie nog tot 27/12/2012 bij Tones (factuur aanwezig)

wes82

Legacy Member
130 euro exclusief geboden op de GTX 470 (verzenden via kiala = 134 euro inclusief). Bod enkel geldig als de videokaart foutloos werkt en er nog als nieuw uitziet. Mocht u akkoord gaan met het bod, dan is dit bod nog geldig t.e.m. volgende week maandag (05-09-2011). Mocht u later dan maandag willen afsluiten, dan is dit geen probleem, maar dan vervalt wel mijn bod en dan ga ik uitkijken naar een nieuwe GTX 590.

h.lecter

Legacy Member
Dag Timolov,

wat zou de meeneemprijs zijn voor kast + kazemaster ?
en met voeding erbij?
is de kazemaster de 5.24" versie?
Alvast 40€ geboden op case + fancontroller, afgehaald

krulle3

Legacy Member
Voeding: 32 + 4 voor verzending via Kiala, dus 36€ inc.

TrsH

Legacy Member
graag een antwoord op mijn bod van 30 euro op 1 van de voedingen?

TiMoLoToV

Legacy Member
@ vedeco : genoteerd

@ krulle & Trsh : er is maar 1 voeding, ik wacht nog een pakketbod af van H.Lector via tones

TrsH

Legacy Member
TiMoLoToV zei:
@ vedeco : genoteerd

@ krulle & Trsh : er is maar 1 voeding, ik wacht nog een pakketbod af van H.Lector via tones


meh ik zie nochtans 2x dezefde voeding in uw topic staan ;)

Vedeco

Legacy Member
Het Wifi kaartje is best dringend, echt geen meeneemprijs in gedachte?
En dat kaartje zal wel niet de reden zijn dat de persoon op het tones forum voor het pakket gaat hé :p

Ontheroxx

Legacy Member
Kan je bij de scythe de alarmtemp instellen? En kan hij temps onder 0°C meten? Zoja bodje van 5EUR

TiMoLoToV

Legacy Member
@ vedeco : 15euro en tis van u, meeneem
@ ontheroxx : alarmtemp ja, onder nul geen idee, 5euro nee (ik wacht trouwens nog een pakket bod af )

Vedeco

Legacy Member
Komt hij in de doos?

Als hij in perfecte staat is kom ik er morgen om voor 15 euro :)

TiMoLoToV

Legacy Member
kaartje is in perfecte staat, doos niet meer aanwezig, software via site te verkrijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan