Kwil nu ni moeilijk doen of dit topic verzieken he maar ik denk niet dat er nog (veel) hogere boden gaan komen aangezien je deze cooler al voor € 7.99 hebt bij Alternate + daar krijgde nog 2 jaar garantie bij (ja het is stom voor ne cooler van ma € 8 euro ma als em kapot is hebde garantie)
+ volgens de forumregels mag de "Minimumprijs mag niet hoger zijn dan nieuwprijs. "