Archief - Complete Game PC * Vanaf 300 euro!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alilsneaky

Legacy Member
Waar zou dit ergens afgehaald kunnen worden? Of kan dit verzonden worden?
Mijn moeder heeft bij haar thuis een nieuwe pc nodig, en dit zou niet slecht zijn voor haar (zeker omdat m'n jongere broer er nog woont) dus heb mss wel interesse.

Tinyla.Be

Legacy Member
Afhalen in brasschaat.

Verzending is wat duur , dan kan je beter van Kontich komen naar hier ;)

alilsneaky

Legacy Member
K'zal eens horen of ze interesse heeft:p

Vervoer zal wel vervelend zijn, heb geen auto en zij woont helemaal in tielt winge.

edit: heb ze op gebeld, vals alarm:p ze wil nog geen nieuwe blijkbaar pas volgend jaar.
Probeer zo'n mens maar eens uit te leggen da t best een goeie deal is (ze heeft een nieuw scherm nodig enzo), nuja sorry voor uw tijd te verspillen.

Nuja de ebay doorverkoper snipers op dit forum zullen u nog wel een half fatsoenlijk bod geven vanavond om 7:59:59 pm.

sui785

Legacy Member
Als alles in goede staat is en werkt, heb ik wel interesse. Ik kan komen ophalen in Brasschaat.

necroW

Legacy Member
btw bij men bod van 320euro (zonder toetsenbord en muis)
kom ik hem sowieso ophalen ;)
indien je toch met toetsenbord en muis wil verkopen bied ik eventueel 350euro
mvg

Dobbelsteen

Legacy Member
Indien alles in goede, werkende staat: 330 euro afgehaald (zonder tobo en muis).

Tinyla.Be

Legacy Member
alilsneaky zei:
K'zal eens horen of ze interesse heeft:p

Vervoer zal wel vervelend zijn, heb geen auto en zij woont helemaal in tielt winge.

edit: heb ze op gebeld, vals alarm:p ze wil nog geen nieuwe blijkbaar pas volgend jaar.
Probeer zo'n mens maar eens uit te leggen da t best een goeie deal is (ze heeft een nieuw scherm nodig enzo), nuja sorry voor uw tijd te verspillen.

Nuja de ebay doorverkoper snipers op dit forum zullen u nog wel een half fatsoenlijk bod geven vanavond om 7:59:59 pm.



Geen probleem ;)

Ahja !

Bij elke bieding tussen 19.45 en 20.00 komt er 15 minuten bij... dus geen sniperbiedingen!


Hoogste bod tot nu toe : Dobbelsteen 330 zonder muis en tobo

sui785

Legacy Member
sui785 zei:
Als alles in goede staat is en werkt, heb ik wel interesse. Ik kan komen ophalen in Brasschaat.

Alles in goede staat, hiermee bedoel ik, geen krassen op beeldscherm enzo. Keyboard en muis werken perfect. Heb interesse in heel het pakket.

€380 voor heel het pakket, afgehaald in Brasschaat.

Tinyla.Be

Legacy Member
Alles is in perfecte staat.

Gene dode of lui pixels , geen kapotte toetsen en dergelijke .

Dobbelsteen

Legacy Member
xRsBe zei:
Alles is in perfecte staat.

Gene dode of lui pixels , geen kapotte toetsen en dergelijke .

Hoe gaat ge rekenen met/zonder tobo en muis? 50 euro, zoals reavermaster geboden heeft?

Ik ga mij nog even inhouden, moet eerst goedkeuring krijgen (is niet voor mij, daarmee :) )

Tinyla.Be

Legacy Member
ik denk dat het beste is om te bieden met/zonder tobo en muis.

Orchidius

Legacy Member
Om verwarring te voorkomen zou ik dan updaten bij de nieuwe boden welk bod winnend is in uw ogen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan