Archief - Compal FL90 15,4" laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn laptop.
Betreffende een compal FL90.

Specs:
Intel T7300 santa rosa core2duo
2x1gb ram
seagate 100gb sata 8mb 7200rpm
geforce 8600 256mb

Aangekocht in juni 2007 bij Tones.
Laptop heeft praktisch altijd in de kast gelegen en af en toe eens gediend als reserve. Ligt hier gewoonweg in de weg :)

Aangekocht voor 1100€.
Laat ons zeggen minimum 200€

jimsken

Legacy Member
200€. Wat is de staat? Hoe lang gaat de batterij mee? Welk OS? Webcam in het toestel?

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Buiten wat stof in perfecte staat. Geen krasje op het scherm. Zal later wat foto's maken.
Standaard werd die geleverd zonder os maar er staat momenteel een clean install van windows xp op.
Ik heb hem zelden tot nooit gebruikt zonder lader. Maar ik gok toch op een 2tal uur.
2.0MP cam build-in

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Sorry redelijk druk leven en krijg amper mijn pc opgezet :). Ik heb via pm ook een bod gekregen van 200€. Heb gevraagd om deze hier te posten maar dat is echter nog niet gebeurd.

Zaterdag ga ik een paar foto's maken en ook op 2dehands en kapaza zetten.

jimsken

Legacy Member
jimsken zei:
200€. Wat is de staat? Hoe lang gaat de batterij mee? Welk OS? Webcam in het toestel?

Voor de duidelijkheid: ik bood al 200€, bij deze nog eens bevestigd. Wanneer sluit je af?

KoeKaTsJoE

Legacy Member
woensdag sluit ik af. Vandaag heb ik de tijd om hem op tones en 2dehands ook nog te zetten.

jimsken

Legacy Member
Ik ga er van uit dat het toestel voor mij is :). Ik heb twee weken geleden al het hoogste bod geplaatst en er wordt "vandaag" afgesloten. Een uur werd niet vermeld, maar volgens de regels is het:

8.) Bieden kan enkel tot een vast afsluituur. Als verkoper is men vrij deze regel 'aan te passen'. Dit wil zeggen, de bieding laten lopen tot 24u na het laatste bod, ...of iets dergelijks. Indien hier niets over vermeld wordt is het tot dat uur en geen seconde later meer. Het afsluituur is max 7 dagen na het laatste, hoogste, geldige bod.


Ik denk dus dat de TS zeker niet mag klagen dat ik de regels te nauw neem :)
Ik pm hem voor afhandeling.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Wegens sterfgeval ga ik deze even op hold zetten. Sorry voor het ongemak maar heb even andere prioriteiten

jimsken

Legacy Member
KoeKaTsJoE zei:
Wegens sterfgeval ga ik deze even op hold zetten. Sorry voor het ongemak maar heb even andere prioriteiten

Alvast mijn medeleven. Ik mag er toch wel van uit gaan dat het toestel voor mij is?

jimsken

Legacy Member
Kan u aub op mijn pm reageren? Ik zie dat u gisteren online bent geweest. Bedankt

jimsken

Legacy Member
Nu krijg ik van de TS te horen dat de verkoop niet doorgaat wegens "niet behalen van minimumprijs", terwijl deze wel degelijk behaald is en omdat hij geen tijd heeft gehad om het toestel op tweedehands of kapaza te zetten. Mijn bod stond er al 2 weken! De afsluitdatum is verstreken...

@Mods: graag een advies hierin!

Veriac

Legacy Member
jimsken zei:
Nu krijg ik van de TS te horen dat de verkoop niet doorgaat wegens "niet behalen van minimumprijs", terwijl deze wel degelijk behaald is en omdat hij geen tijd heeft gehad om het toestel op tweedehands of kapaza te zetten. Mijn bod stond er al 2 weken! De afsluitdatum is verstreken...

@Mods: graag een advies hierin!

Het enige wat je kan doen is een negatieve itrader geven, that's it.

jimsken

Legacy Member
Dat doe ik voorlopig zeker nog niet. Ik hoop gewoon op correct handelen van de TS

Cyaankali

Legacy Member
Bij deze wordt de thread gesloten wegens geen reactie meer van de verkoper. Het is jammer dat er keer op keer dergelijke zaken zoals dit gebeuren.

Ik wens je volgende keer wat meer geluk jimsken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan