Archief - Clevo 15" Gamelaptop 9800M GTS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dukesbury

Legacy Member
Bij deze bied ik mijn gamelaptop aan. Het is een Clevo M860TU met een Geforce 9800M GTS.
Heeft enkele jaren trouw dienst bewezen als allround gaming laptop en webontwikkeling (hobbyist).

Reden van verkoop: aanschaf iMac, laptop is dus overbodig en staat hier stof te happen.

Specificaties
Scherm: 15.4" TFT 1680 x 1050 - 16:10 - glanzend
Videokaart: GeForce HD 9800M GTS
Processor: Intel Core 2 Duo P8600 / 2.4 GHz / 3072 KB
Geheugen: 2x2 GB DDR3 SDRAM
Harde schijf: 320 GB - Serial ATA-150 - 7200 rpm
Toetsenbord: AZERTY (BE)
OS: geen

Batterij gaat nog tussen de 75 en 150 minuten mee (afhankelijk wat je aan het doen bent natuurlijk)

Totale kosten waren indertijd rond de 1600 euro. Factuur kan ik zeker nog terugvinden indien gewenst. Wel geen garantie meer (>24 maanden)

Laptop is aangeschaft via BytesAtWork te Beerse (België): Bytesatwork hardware online webshop
Review (wel met iets zwaardere specs): Notebookcheck: Clevo M860TU

Meeneemprijs is 435€, maar bieden staat vrij...

Ik stuur hem ook op, maar enkel met verzekerde waarde (kosten koper). Of ik breng hem langs, indien in de buurt.

dukesbury

Legacy Member
@kysera, bod genoteerd, maar brengen naar opoeteren doe ik zeker niet voor die prijs.

@iedereen: ik heb een minimumprijs toegevoegd, aangezien ik 'm voor de huidige biedingen niet weg doe.

|XcW|

Legacy Member
Dan zal ik je een hint geven. De biedingen niet noteren ;). Vanaf het moment dat je een bod noteert, ben je verplicht te verkopen...

kYsera

Legacy Member
??? je noteerd mijn bod voordat je een minimumprijs zet
Dus eigelijk mag ik hem komen halen als er geen hogere biedingen meer komen ..
dan haal ik hem wel op voor 280 euro PM maar na afsluiting

dukesbury

Legacy Member
@XcW: Bedankt voor je goede raad, maar ondertussen al 2 biedingen 'genoteerd'... dus te laat! Zal me leren de forumregels niet goed te lezen!

@kysera: no worries! Je bod is momenteel het hoogste. Ik PM je als de biedingen gedaan zijn.

dukesbury

Legacy Member
Afsluit zaterdag 30/07 om 20u indien er geen hoger bod meer wordt gebracht (anders verlenging met 12uur)

Waarom tot die dag? Vanaf morgen tot en met vrijdag 29/07 in het buitenland.

hia_da

Legacy Member
Had bod gedaan maar dacht dat dit weekend afgesloten werd, dus mag genegeerd worden aangezien ik deze week een laptop nodig heb

dukesbury

Legacy Member
@hia_da: bod genoteerd, maar brengen naar Rijkevorsel zit er niet in (45km enkel).

|XcW|

Legacy Member
Recente games zullen hier toch niet echt vlot op draaien denk ik hoor. Het is tenslotte maar een mobile kaartje hé :).

Funky

Legacy Member
dukesbury zei:
Afsluit zaterdag 30/07 om 20u indien er geen hoger bod meer wordt gebracht (anders verlenging met 12uur)

Waarom tot die dag? Vanaf morgen tot en met vrijdag 29/07 in het buitenland.

Ik mag er vanuit gaan dat de verkoop dus niet afgesloten wordt voor zaterdag tenzij de meeneemprijs van 435 geboden wordt ? Ik heb namelijk interesse voor mijn zoon maar moet 'm eerst zien om te overleggen (is op kamp). Kan dus pas bieden tegen einde van de week indien positief...

dukesbury

Legacy Member
@enilx: starcraft 2 speelt ie heel vlot op een mix van medium/high settings, Shogun 2 Total War draaide ie ook vlot, maar dan ook weer op medium settings. Het is en blijft een laptop, maar dan wel met één van de betere grafische kaarten (nog steeds beter dan de huidige mid-class mobiele grafische kaarten, zie benchmark link van jimsken)

@funky: idd, indien de meeneemprijs wordt geboden, dan is het bieden gedaan.

@iedereen: ondertussen terug van weggeweest! ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan