Archief - Cases / Tv-Kaarten / Raid Controllers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Struber

Legacy Member
Ik verkoop de volgende spullen wegens overbodig:

01) Case Micro-AtX Hiper Media Chassis (foto’s: Hyper Media Chassis - Te koop | 2dehands.be)

De case heeft de nodige gebruikssporen (krassen, deukje) maar de voeding is perfect werkende.

02) Chieftec BG-01B-B (meer info: Arena Electronic GmbH - Chieftec - BG-01B-B-SL)

De case is nieuw en komt met voeding van 300W

03) Hauppauge WinTV PVR-150 (Hauppauge WinTV PVR-150 - Te koop | 2dehands.be)
04) Hauppauge WinTV HVR-1100 (Hauppauge WinTV HVR-1100 - Te koop | 2dehands.be)
05) 2 x Promise Fasttrack TX-2300 RAID Controller (Promise Fasttrack TX-2300 RAID Controller - Te koop | 2dehands.be)
06) 2 x Manhattan Sata 1Gbps Raid Controller (MANHATTAN : SATA 1.5 Gb/s RAID Controller PCI Card)

De prijzen die er staan zijn voor de 2dehands gebruikers, ik neem gewoon ieder aannemelijk bod aan aangezien de spullen hier stof liggen te pakken.

Alle items hebben hier steeds perfect gewerkt maar zijn gewoon overbodig geworden. Voor prijzen heb ik geen idee dus ik zou zeggen, wat de gek ervoor geeft !

Er wordt niets verzonden van deze spullen, enkel afhaal of afspraak ergens bij mij in de buurt

Afhaalpunten:
- Duffel


Staat ook op Tones.be

Veel biedplezier

outlawsbba

Legacy Member
Micro-AtX Hiper Media Chassis 20 euro afgehaald, Die hauppauge kaarten passen er zeker niet in?

outlawsbba

Legacy Member
Ok dan Micro-AtX Hiper Media Chassis + Hauppauge WinTV HVR-1100 60 euro afgehaald. Als de remote er nog bij is.

Struber

Legacy Member
een remote kan ik wel bijgeven (wel mce van microsoft, maar dit werkt ook samen he)

De hiper is wel een 1U chassis, dat je dit zeker weet

outlawsbba

Legacy Member
Kwil een htpc maken heb al een asus m4a78lt-m en een phenom x2 560 en hd30000 integrated. Dat past toch gewoon he?

Struber

Legacy Member
dat past erin, ik doelde echter dat de hoogte van de case 1u is en je dus een lage koeler nodig hebt. Ik weet niet hoe hoog de standaard amd koeler nu is, vandaar.

En voor €60 mag je het eigenlijk komen ophalen, pm sent :)

reavermaster

Legacy Member
2 x Promise Fasttrack TX-2300 RAID Controller
2 x Manhattan Sata 1Gbps Raid Controller

Bodje van 30e exclu/opgehaald op de controllers

Struber

Legacy Member
van de promise controllers had ik wel nog graag €30/stuk en van de manhattan's €15/stuk. Had ik er misschien wel nog kunnen bijzetten excuses ervoor

reavermaster

Legacy Member
kwil best wel 40e op de controllers geven, maar meer niet. Ge ziet maar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan