Archief - Case/Mobo/GFX/HDD/Diverse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amdr

Legacy Member
Hey iedereen

Na men PC hoekje te hebben leeggemaakt zit hier dus met wat xtra stuff.
Here you go

Koeling
-Intel Q9505 koeler. Ongebruikt
10€
-120mm Scythe fan (fan van de Scythe Mugen)
2€
-120mm Coolermaster fan (blauwe leds)
2€

Moederbord
-DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D
( DFI LANParty:The Best OC Platform! Overclock, Motherboard, Intel, AMD )
Zit nog in de doos met accesoires, RAID drivers diskette, ... Geen handleiding
25€

Grafische kaart
-Asus 8800GTS 640MB: Zit nog in de doos met enkele kabels + GTI Racing
( ASUSTeK Computer Inc. - Graphics Cards- ASUS EN8800GTS/HTDP/640M )
40€

Harde schijf
-WD Caviar Blue 320GB 16MB WD3200AAKS-00L9A0
15€

Case
-Antec DF-30 PC Case
( http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MjQwNQ== )
Ongeveer 2 maand oud maar iets te klein voor mij.
40€

Randapparatuur
-Klein qwerty keyboard (PS/2) met blauwe ledjes. Merk: Millenium
10€
-Logitech Joystick Force 3D
20€

Diverse
-5 x PSU stroomkabel
-3 x Asus IDE kabel
-(Nieuwe)VGA kabel
-Stroomkabel PSU -> Scherm (oldskool kabels :unsure: )

(Binnen een 2-tal weken zal hier ook nog een Asus P8p67-M B3 moederbordje te koop komen. Dit bordje is natuurlijk nog in garantie en word geleverd in de doos.)

De eerste 5kopers krijgen allemaal een gratis PSU stroomkabel bij hun aankoop bij :p
Voor de ander kabels moet je maar gewoon vragen maar daar ga ik nu geen prijzen opplakken. Zolang de verzending maar betaalt word :)

Prijzen hier zijn richtprijzen (en geen meeneemprijzen) en zijn excl verzending. Case word niet verzonden door zijn grootte dus moet opgehaald (of gebracht worden).
Ik ben ook nog op zoek naar een WD 2TB 64mb cache Caviar Black HDD dus dat mag altijd aangeboden worden.
Ik behoud me het recht...

Alvast bedankt

amdr

Legacy Member
Ja sorry XCW maar heb een kleine edit moeten doen. Die case word niet verzonden, dat was ik er vergeten bijzetten.

amdr

Legacy Member
Ja het is vooral omdat ik daar geen doos van heb (buiten van men Antec 1200 case), en ik zoiets fragiel niet graag aan de post overlaat. Verzending zelf zou 10€ zijn dus benzine(alé diesel) is wrs nog goedkoper :p

Mag ik 40€ excl opschrijven? (Boden zijn excl ;) )

|XcW|

Legacy Member
€40 afgehaald dan ;). Dan rij ik volgende week wel ff rond. :D

h.lecter

Legacy Member
Bod van 4€ voor de 2 fans scythe en coolerM.
Is die Scythe cooler een PWM? Kan je die opsturen?

Mvg

|XcW|

Legacy Member
Ik verander mijn bod naar: €60 voor de case, 2 coolers, HDD.

amdr

Legacy Member
Oke XcW, is genoteerd.
En sinds een pakket toch een voorkeur krijgt gaat het bod naar XCW.

amdr

Legacy Member
Wel bedankt voor het upje XcW, dan moet ik het al nietmeer doen. Ik ben van plan ergens dit weekend af te sluiten. Boden die momenteel zijn genoteerd liggen voor mij net op het randje om aanvaardbaar (zoals al gezegd, richtprijzen) te zijn dus momenteel blijft hij nog open.

GFX kaartje is ook genoteerd als 40€ excl zoals de beginpost vermeld.

Purple Shadow

Legacy Member
Asus 8800GTS 640MB: Zit nog in de doos met enkele kabels + GTI Racing

€ 41 excl.

Purple Shadow

Legacy Member
Purple Shadow zei:
Asus 8800GTS 640MB: Zit nog in de doos met enkele kabels + GTI Racing

€ 41 excl.

Ik heb ondertussen al een andere grafische kaart gekocht - kan ik m'n bod nog annuleren?

sorry voor het ongemak

|XcW|

Legacy Member
Komt er hier nog iets van?

Anders volgt er jammer genoeg een negatieve iTrader...

amdr

Legacy Member
Van mij mag je het voor de huidige prijs komen halen XcW.
Sorry voor de late respons, heb het enorm druk gehad en was de thread een beetje uit het oog verloren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan