Archief - case: silverstone raven II met window!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foert

Legacy Member
verkoop wegens niet doorgaan project.

raven2_1.jpg


info: RAVEN

review: Silverstone Raven 2 reviewed - Silverstone, Raven 2, Test, Review, Case - PC Games Hardware

Lichte gebruikssporen. Geen doos, enkel ophaling

nieuwprijs: Silverstone Raven RV02 Zwart prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
144 euro

meeneemprijs: 65 euro
enkel afhaling
staat ook op tones ( Tones computers • Toon onderwerp - case: silverstone raven II met window! )

[HoD]

Legacy Member
50 euro mits die gebruikssporen niet te erg zijn (misschien fotootje?) en de nodige clips/schroeven en dergelijke zever aanwezig zijn.

Foert

Legacy Member
alles zou er bij moeten zijn. zit zelfs apart in een dooske.
ik zal morgen wat foto's online smijten.

Foert

Legacy Member
genoteerd. indien er vandaag geen hoger bod komt is het in orde voor zondag af te halen.

2Dice

Legacy Member
ok is goed laat dan maar via pm weten wat je adres is als het zo ver is en misschien telefoon nummer .

[HoD]

Legacy Member
55 afgehaald maar ik kan wel niet dit weekend. Ik kan na 16u afspreken tijdens de week :)

2Dice

Legacy Member
Ik bied 65 euro de vraag prijs als ik ze morgen mag komen afhalen . laatste bod .

Foert

Legacy Member
ik kreeg om half 7 onverwachts bezoek waardoor ik hier niet verder kon volgen.
hod deed een "sniper" bod op 10 minuten voor het afsluiten, en om de regels hier te eerbiedigen en om 2dice de kans te geven nog te laten overbieden, wordt er dan afgesloten pas 15 minuten na het laatste bod.

nu heeft 2dice meeneemprijs geboden, ik pm voor afhandeling.

[HoD]

Legacy Member
Wow prachtig toch wat mensen doen voor 5 euro extra. Eerst bied ik 50 euro waarna je het bod van 50 euro van 2Dice noteert en dan komen er opeens extra regeltjes bij die dan nog niet eens gevolg worden: mijn bod om 18:49, zijn bod om 19:08 is opeens een antisniper regel van '15' minuten ?? Laat maar vallen dan en wees blij dat ik geen negatieve iTrader geef.

Wasbeer

Legacy Member
hod als je zo graag de case wou had je toch 15euro meer gegeven ?

die 15 euro zouden dan de beste 15 zijn die je ooit aan een case zou gegeven hebben want dit is echt een topcase

Foert

Legacy Member
hod, jouw bod was er een met voorwaarden.
ze hebben mij vorige week ook zo liggen gehad, ik bied 100 euro met voorwaarde "als het niet te ver is, afgehaald". en dan kreeg ik ook het verwijt dat dat geen echt bod was. dus, als het hier zo "gespeeld" wordt, wat moest ik dan doen?

als 2dice hier straks om 14u niet is, geef ik hem nog effe tijd om te verwittigen. anders heb je de eerstvolgende kans voor de case te kopen.

Jonne c.

Legacy Member
omdat die door mij genomen zijn, en foert heeft geen toestemming gevraagd om die te hergebruiken/op zijn host te zetten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan