Archief - C2D E6300, 6GB, 2x 160GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

/dot

Legacy Member
Hallo

Wegens vernieuwing (tnx2 stormdust) zet ik mijn oud machientje te koop.

- Case: Silverstone TJ06 Silver (Casewindow, 3 casefans en duct) (min 25€)
- PSU: Corsair TX650 (min 45€)
- HDD: 2 stuks 160GB Maxtor SATA (min 10€ per stuk)
- CPU: C2D E6300 (min 20€)
- CPU Koeler: Thermalright Ultra-120 Extreme + 120mm fan (min 15€)
- Mainboard: Gigabyte GA-965P-DS3 (min 35€)
- RAM: 2x2GB (Exceleram) & 2x1GB (OCZ) DDR2 6400 (min 20€ & 15€)
- GPU: Sapphire 3850 single slot (2x DVI) (min 35€)
- DVD RW werkt soms niet (gratis bij de case)

Case front USB is stuk, audio werkt nog wel.
Case komt met alle (of toch degene die ik had) accessoires. Sata kabels, voedingskabel etc

GEEN OS

Heeft tot gisteren gedraaid (Win7).

Minimum voor alles: 150€
Meeneem voor alles: 200€

Bieden op aparte onderdelen kan, verkoop gaat pas door als er in totaal aan 150€ verkocht is.

Afhalen (Regio Tessenderlo/Diest) heeft de voorkeur, verzenden kan, via kiala, op risico & kosten van de koper. Zendingen (indien apart verkocht) worden gegroepeerd zodat ik niet elke dag naar het kiala punt moet.

Op biedingen onder de minima wordt niet gereageerd.

Ik sluit af 48h na het bereiken van de 150€ grens.

Paar foto's:

http://img64.imageshack.us/img64/1043/sdc12333s.jpg
http://img812.imageshack.us/img812/3852/sdc12337s.jpg
http://img823.imageshack.us/img823/1905/sdc12336s.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/4487/sdc12332s.jpg
http://img851.imageshack.us/img851/747/sdc12331s.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/7826/sdc12329s.jpg

longpatje

Legacy Member
RAM: 2x2GB (Exceleram) & 2x1GB (OCZ) DDR2 6400 (min 20€ & 15€)

35 excl

GateWay.be

Legacy Member
- CPU: C2D E6300 (min 20€)
- CPU Koeler: Thermalright Ultra-120 Extreme + 120mm fan (min 15€)
- Mainboard: Gigabyte GA-965P-DS3 (min 35€)

70 euro afgehaald

/dot

Legacy Member
Genoteerde biedingen:

longpatje hoogste bod op alle RAM (€35)
GateWay.be hoogste bod op CPU, Koeler en Mainboard (€70)

We zitten aan 105 Euro! Ik zal de verkoop laten doorgaan, ook al is de 150 Euro nog niet gehaald.

PS: Gekombineerde en afgehaalde verkopen hebben absolute voorrang!

herke

Legacy Member
Als je alles appart weg doet 15€ incl op graka.

Mvg,
Herke

Exsplozz

Legacy Member
Bod ingetrokken.

Reden: Heb besloten om een scherm te kopen. Sorry!

/dot

Legacy Member
Genoteerde biedingen:

longpatje hoogste bod op alle RAM (€35)
GateWay.be hoogste bod op CPU, Koeler en Mainboard (€70)
Exsplozz hoogste bod op PSU (€45)

Genoteerde biedingen lopen af op woensdag 12/10 om 19:55.

@Exsplozz: doos is aanwezig.

Opmerking: Ik zoek nog wat extra DDRIII RAM 2*2GB of 2*4GB voor mijn huidige desktop. Ruilen kan dus (alleen dual channel 2G of 4GB latjes).

/dot

Legacy Member
@Jada: ik geef de voorkeur aan GateWay.be zijn bod op CPU, Koeler en Mainboard.

/dot

Legacy Member
Genoteerde biedingen:

longpatje hoogste bod op alle RAM (€35)
Jada hoogste bod op HDDs, CPU, Koeler en Mainboard (€85)

Genoteerde biedingen lopen af op woensdag 12/10 om 19:55.

@Exsplozz: foei!

Opmerking: Ik zoek nog wat extra DDRIII RAM 2*2GB of 2*4GB voor mijn huidige desktop. Ruilen kan dus (alleen dual channel 2G of 4GB latjes).

herke

Legacy Member
15€ excl op 3850.

De prijs van de 3850 is overdreven als je voor dat geld al met gemak een 4850 vast krijgt en soms zelfs ook een 4870.


Mvg,
Herke

/dot

Legacy Member
Afgesloten verkopen:

longpatje hoogste bod op alle RAM (€35)
Jada hoogste bod op HDDs, CPU, Koeler en Mainboard (€85)

PM wordt binnen 2 minuten verzonden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan