Archief - bijna volledige desktop - mid range - XFX 8800GTX

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJones

Legacy Member
*Intel® Core™2 Duo Processor E8500
(6M Cache, 3.16 GHz, 1333 MHz FSB)enkel cpu geen koeler
info http://ark.intel.com/Product.aspx?id=33911
prix 60€ Sold


*Behuizing Lancool PC-K62 - Red Dragon Window Edition
In goede staat volledig compleet met doos en 2x zijpanelen waarvan 1 window
info Review: Lancool PC-K62 - Red Dragon Window Edition - Minatica.be
prix 65€ SOLD


*4GB DDR2 Corsair Dominator XMS2 PC8500 (2X2GB, 5-5-5-15) met ongebruikte airflowfan + verpakking
prix 35€ SOLD

*Graka Nvidia XFX 8800GTX-575 MHz Core 768MB DDR3 Dual-Link DVI - PV-T80F-SHF9, inclusief verpakking en alle toebehoren
info Graphic Card Models
prix 45€ SOLD

*Asus Rampage
- Intel® Quad-core CPU Ready
- Supports Intel® next generation 45nm Multi-core CPU
- Intel® Core™2 Extreme / Core™2 Duo Ready
- Intel® X48/ICH9R
- Dual-channel DDR2 1200*/1066 MHz Support
- Pin-Fin Thermal Module Design
- CPU Level Up
- SupremeFX II 8-CH Audio
- 2-Phase DDR2
- LCD Poster
- ASUS EPU (Energy Processing Unit)
- Voltiminder LED
- COP EX

Mainbord - Soundkaart - LCD Poster - Sata kabels (geen originele doos bij)
supper stabiel mainbord - easy OC mogelijkheden

info ASUSTeK Computer Inc. - Motherboards- ASUS Rampage Formula
prix 65€ SOLD 65€

*SupremeFX geluidskaart (van mainbord rampage extreme)
prix 20€ niet meer aangeboden

*Sapphire HD 4550 512MB DDR3 PCI-E HDMI (passief,enkel de kaart)
info http://www1.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=260
prix 20€

Afhaling Hofstade/Aalst 9308 of verzending mogelijk.
Wordt nog op andere verkoopspunten aangeboden.
Enkel Excl Bieden !!!
Rightprijzen staan erbij.

simonever9

Legacy Member
Bod van €50 voor Asus Rampage indien vlugge afhandeling kan

Pinkybob

Legacy Member
4GB DDR2 Corsair Dominator XMS2 PC8500 (2X2GB, 5-5-5-15) met ongebruikte airflowfan + verpakking
prix 35€

Indien het ook werkt om men moederbord Asus PH5W Deluxe

Da_NiNo

Legacy Member
60€ indien ik de case vandaag rond 11/12u kan afhalen.

DJones

Legacy Member
Da_NiNo zei:
60€ indien ik de case vandaag rond 11/12u kan afhalen.

Indien gewenst mag je case komen afhalen.

soulblade zei:
45 € 8800 GTX
deal

wieda = ook deal voor het geheugen

*bied ook nog modulaire voeding
Voeding Seasonic M12 700, volledig moduleerbare voeding, 700watt in originele verpakking, alle kabels nog aanwezig en in goede staat
Welcome to Seasonic USA
prix 55€

afsluit voor mainbord rampage nu zondag 24uur bod 50€ excl geboden simonever9

DJones

Legacy Member
Enkel nog in aanbieding.

*Intel® Core™2 Duo Processor E8500
(6M Cache, 3.16 GHz, 1333 MHz FSB)enkel cpu geen koeler
info Intel® Core
EDIT = prix 50€

*Asus Rampage
- Intel® Quad-core CPU Ready
- Supports Intel® next generation 45nm Multi-core CPU
- Intel® Core™2 Extreme / Core™2 Duo Ready
- Intel® X48/ICH9R
- Dual-channel DDR2 1200*/1066 MHz Support
- Pin-Fin Thermal Module Design
- CPU Level Up
- SupremeFX II 8-CH Audio
- 2-Phase DDR2
- LCD Poster
- ASUS EPU (Energy Processing Unit)
- Voltiminder LED
- COP EX

Mainbord - Soundkaart - LCD Poster - Sata kabels (geen originele doos bij)
supper stabiel mainbord - easy OC mogelijkheden

info http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/Rampage_Formula/
prix 65€
afsluit voor mainbord rampage nu zondag 24uur bod 50€ excl geboden simonever9

*SupremeFX geluidskaart (van mainbord rampage extreme)
prix 20€

EDIT = soundkaart wordt niet meer tk aangeboden.
Naar schijnt enkel te werken op daar toe gepast mainbord asus rampage extreme.
Excuseer mij voor het ongemak.



*Sapphire HD 4550 512MB DDR3 PCI-E HDMI (passief,enkel de kaart)
info http://www1.sapphiretech.com/us/prod...w.php?gpid=260
prix 20€

kwaliteits modulaire voeding
Voeding Seasonic M12 700, volledig moduleerbare voeding, 700watt in originele verpakking, alle kabels nog aanwezig en in goede staat
http://www.seasonicusa.com/m12.htm
prix 55€

Liquid_Ninja

Legacy Member
Bod van 40 euro excl. op je Corsair geheugen, ik hoop dat ik nog geldig ben voor mijn bod aangezien ik lees dat je afsluit om 12 uur?

DJones

Legacy Member
Liquid_Ninja zei:
Bod van 40 euro excl. op je Corsair geheugen, ik hoop dat ik nog geldig ben voor mijn bod aangezien ik lees dat je afsluit om 12 uur?

geheugen is verkocht

DJones

Legacy Member
laatste upsakee

cmon gasten er zit nog goed gerief tussen voor een deftig prijske....

DJones

Legacy Member
Intel® Core™2 Duo Processor E8500 verkocht via 2dehands.be

DJones

Legacy Member
wieda zei:
€35 exclusief.

https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/geheugenmodule-stuk.802916

wieda
Ik vrees ervoor. Ik krijg die 2Gb niet aan de praat, wat wil zeggen dat er toch degelijk iets aan is (kapot) daar er met de andere lat geen enkel probleem is.:eek:


@wieda

Bon

Wat er eventueel kan misgelopen zijn weet ik niet.
Alle hardware is getest geweest een werkte perfect.:eek:
Heb alles in orginele verpakking gestopt.
En met een bubbel envuloppe van de post naar je toegestuurd.

Graag zie ik dit opgelost.


1)Op het geheugen zit life time garantie op.
Heb reeds al navraag gedaan naar het factuur.
Eens ik het factuur heb kan er garantie opgevraagd worden.
Zie je het zelf zitten garantie zelf te claimen ?

2)Indien gewenst wil ik je centen terug storten enkel van het geheugen.
Eens ik geheugen modules terug ontvangen heb.

3)Mij geheugen modules bezorgen.
Ik zelf zal geheugen onder RMA doen.
Eens een nieuwe set ontvangen stuur ik geheugen naar je toe.

ofwat stel je zelf voor?

Edit =

@wieda
Nieuw geheugen (2x2GB Corsair XMS2-8500 5-5-5-15) 2dehands aangekocht en ligt klaar voor verzending.
http://imageshack.us/photo/my-images/30/dsc02738cu.jpg/
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?f=8&t=78578
Wordt pas verzonden eens ik mijn geheugen compleet heb ontvangen zo ik RMA kan aanvragen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan