Archief - Big tower behuizing, overcompleet, lage prijs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Caracalla

Legacy Member
Beste mensen

Ik had deze case ongeveer 10 jaar in mijn bezit.
Gisteren ben ik een Antec three hundred gaan halen omdat ik eens iets anders wou.

- Met de case zelf is niets mis.
- Alle panelen sluiten nog perfect aan.
- Minieme gebruikerssporen en geen krassen of iets dergelijks!
- Alle accesoires zitten er nog bij. Alle frontjes, alle back-panel schuifdingskes.
- Het zakje met de originele vijzen
- ook de beide sleutels van het originele frontje zitten erbij.

Hier enkele foto's van hoe ik de case gebruikte. De videokaart is een 4870 en de CPU cooler is een Tuniq Tower, één van de grootste die er zijn. Dus zoals je ziet een héél ruime case. Vooraan en achteraan past een 120mm fan. De DVD-spelers kun je er screwless in monteren.
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0556.JPG
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0559.JPG
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0560.JPG

Foto's lege case met alle rails gemonteerd:
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0561.JPG
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0562.JPG

Vooraan is ook een stofnet voorzien die het stof tegenhoudt. Het stof is gratis. Case heeft ook front USB en audio helemaal onderaan die achter een klepje wegzit.
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0557.JPG
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0558.JPG


't Doet me wat pijn eerlijk gezegd :P Was eens een zotte koop geweest in de tijd, denk dat het toch rond de 8500 belgische frank was voor die case.

Startbod:
Doe een goed bod. Nieuwe big tower behuizingen met deze bouwkwaliteit kosten nogal wat.

MinM

Legacy Member
10€ ???? kweetni he degelijke kasten kosten nog maar 100€ ofzo nieuw en de uwe is 10 jaar dus begin bod he

is wel bod onder voorbehoud, als ik betere case tegen kom.

Caracalla

Legacy Member
nja, voor 10 euro wil ik hem nog niet wegdoen

zelfs de goedkoopste brol midi-tower kost al rond de 25 euro
en dan heb je zo'n case die na 2 maand overal begint te resoneren en trillen van de ventilators of waar de plastic knoppen van afbreken...

voor 100 euro heb je inderdaad al een big tower, maar zeker niet van deze bouwkwaliteit

MinM

Legacy Member
Caracalla zei:
nja, voor 10 euro wil ik hem nog niet wegdoen

zelfs de goedkoopste brol midi-tower kost al rond de 25 euro
en dan heb je zo'n case die na 2 maand overal begint te resoneren en trillen van de ventilators of waar de plastic knoppen van afbreken...

voor 100 euro heb je inderdaad al een big tower, maar zeker niet van deze bouwkwaliteit

ALTERNATE - HARDWARE - Behuizingen - Big Tower - Chieftec CA-01 B-B-SL

kweeni mor die chieftec is wel van een zeer degelijke kwaliteit

ALTERNATE - HARDWARE - Behuizingen - Big Tower - Cooler Master HAF932-KKN1-GP

voor 20€ meer heb je een van de batere cases op dit moment

Caracalla

Legacy Member
Toch vind ik 10 euro te weinig.
Maak er 15 euro van en ik wil noteren.

Is nog altijd spotgoedkoop voor een full tower...
De goedkoopste nieuwe zijn toch nog steeds 100 euro.
Oké, de mijne is niet meer nieuw, maar ik vraag er dan ook geen hoofdprijzen voor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan