Caracalla
Legacy Member
Beste mensen
Ik had deze case ongeveer 10 jaar in mijn bezit.
Gisteren ben ik een Antec three hundred gaan halen omdat ik eens iets anders wou.
- Met de case zelf is niets mis.
- Alle panelen sluiten nog perfect aan.
- Minieme gebruikerssporen en geen krassen of iets dergelijks!
- Alle accesoires zitten er nog bij. Alle frontjes, alle back-panel schuifdingskes.
- Het zakje met de originele vijzen
- ook de beide sleutels van het originele frontje zitten erbij.
Hier enkele foto's van hoe ik de case gebruikte. De videokaart is een 4870 en de CPU cooler is een Tuniq Tower, één van de grootste die er zijn. Dus zoals je ziet een héél ruime case. Vooraan en achteraan past een 120mm fan. De DVD-spelers kun je er screwless in monteren.
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0556.JPG
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0559.JPG
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0560.JPG
Foto's lege case met alle rails gemonteerd:
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0561.JPG
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0562.JPG
Vooraan is ook een stofnet voorzien die het stof tegenhoudt. Het stof is gratis. Case heeft ook front USB en audio helemaal onderaan die achter een klepje wegzit.
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0557.JPG
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0558.JPG
't Doet me wat pijn eerlijk gezegd
Was eens een zotte koop geweest in de tijd, denk dat het toch rond de 8500 belgische frank was voor die case.
Startbod:
Doe een goed bod. Nieuwe big tower behuizingen met deze bouwkwaliteit kosten nogal wat.
Ik had deze case ongeveer 10 jaar in mijn bezit.
Gisteren ben ik een Antec three hundred gaan halen omdat ik eens iets anders wou.
- Met de case zelf is niets mis.
- Alle panelen sluiten nog perfect aan.
- Minieme gebruikerssporen en geen krassen of iets dergelijks!
- Alle accesoires zitten er nog bij. Alle frontjes, alle back-panel schuifdingskes.
- Het zakje met de originele vijzen
- ook de beide sleutels van het originele frontje zitten erbij.
Hier enkele foto's van hoe ik de case gebruikte. De videokaart is een 4870 en de CPU cooler is een Tuniq Tower, één van de grootste die er zijn. Dus zoals je ziet een héél ruime case. Vooraan en achteraan past een 120mm fan. De DVD-spelers kun je er screwless in monteren.
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0556.JPG
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0559.JPG
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0560.JPG
Foto's lege case met alle rails gemonteerd:
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0561.JPG
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0562.JPG
Vooraan is ook een stofnet voorzien die het stof tegenhoudt. Het stof is gratis. Case heeft ook front USB en audio helemaal onderaan die achter een klepje wegzit.
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0557.JPG
http://users.telenet.be/cara/case/IMG_0558.JPG
't Doet me wat pijn eerlijk gezegd
Was eens een zotte koop geweest in de tijd, denk dat het toch rond de 8500 belgische frank was voor die case.Startbod:
Doe een goed bod. Nieuwe big tower behuizingen met deze bouwkwaliteit kosten nogal wat.