|XcW|
Legacy Member
jimsken zei:85€ op de gigabyte
Again noted.
Ik ga vragen aan een MOD of hij eventjes alle "onzin" biedingen kan wegdoen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jimsken zei:85€ op de gigabyte
|XcW| zei:Ik snap niet waarom mense de Club 3D minderwaardig vinden...

Iphigeneia zei:Persoonlijk, omdat het er goedkoper "uitziet" vaak![]()
|XcW| zei:Het zijn beide Refrence kaarten, ze zijn er beide hetzelfde uit, presteren hetzelfde, ...
en succes met de verkoop!tekken1 zei:Voor een of andere reden krijg ik geen pm verstuurt maar,
110 voor de club vandaag bij tones afgehaald aangezien ik daar toch moet zijn
mvg


)