Archief - asus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ramzes

Legacy Member
hallo ik verkoop de laptop van mijn broer het is een asus k55a

met proc:i5 3210m
750gb
6gbram
15inch

Klein probleempje met de laptop , het plaatje die voor de hdd cpu en ram is , is stuk , en ik vind er geen op internet om deze te vervangen (:

minimum prijs 100 euros

meeneem : 150

Mvg Ramzes

SITAR90

Legacy Member
Van waar ben je ? (Tapatalk) en kan je een foto versturen van de schade ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

RSSD

Legacy Member
ramzes zei:
hallo ik verkoop de laptop van mijn broer het is een asus k55a

met proc:i5 3210m
750gb
6gbram
15inch

Klein probleempje met de laptop , het plaatje die voor de hdd cpu en ram is , is stuk , en ik vind er geen op internet om deze te vervangen (:

minimum prijs 100 euros

meeneem : 200

Mvg Ramzes

Wat bedoel je met stuk ?
Gebroken of zo ?
Hij is wel nog meegeleverd ?

Alvast bod van 100 €

Maar ik zou graag eerst nog wat foto's zien...

Mvg,
RSSD

ramzes

Legacy Member
hallo het stuk is er nog , als u mij u email adres pm dan stuur ik u de foto s door :D !

RSSD

Legacy Member
Foto's ontvangen...

Hoe is dat gebeurd ?

En waarom zijn die rubbertjes er af ?

Terzijde van dat deksel, is de laptop al open geweest ?

Mvg,
RSSD

ramzes

Legacy Member
voila ik heb aan iedereen die een pm gestuurd heeft de fotos doorgestuurd ! aangezien jullie al zijn beginnen bieden sluit ik morgen om middernacht af ! met een sniper regel van 30min (: ! bedankt voor julie interesse (: en alle biedeningen die boven de 100 euros geboden worden mogen jullie als genoteerd beschouwen (: dus momenteel staat ygaro55 met zijn bieding van 105 voor (: nog vragen ? aarzel niet !

ramzes

Legacy Member
@RSSD die rubbertjes waren te versleten en mijn broer heeft deze der afgezet , volgens mijn broer nog niet opengedaan behalve het kapotte stuk (: meeneem prijs daalt naar 150 euros omdat een scharnier wat geluid doet bij het open en sluiten van de pc --'

en hoe dat stukje kapot gegaan is weet hij niet ... --'

m1st3r

Legacy Member
Hoe lang gaat de batterij mee?
Met lader?

Voor de rest dus in orde...?
Maakt de ventilator veel lawaai of valt de laptop vanzelf uit en terug aan ofzo?

ramzes

Legacy Member
ik heb hem 3 dagen gebruikt en viel goed mee qua lawaai ! en geen problemen gehad van aan en uitvallen ! batterij tuss de 2-3 uren (:
pc wordt verkocht met lader (:

dus zoals vermeld in de voorbije berichten de problemen

-het plaatje dat stuk is
-linkse scharnier die een klik geluid doet bij open en sluiten

voor de rest niks te melden (:


nog vragen ? aarzel niet (:

S3bring78

Legacy Member
mocht hij nog niet verkocht zijn ... stuur je mij dan ook nog even die foto's door aub ? thx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan