Archief - Asus P5K-E, Celeron 335, DFI nF4, Opteron 146,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yank

Legacy Member
Eens de kasten uitgekuist en nog veel overbodige zaken tegengekomen

1) Asus P5K-E WiFi AP
link
2dehands gekocht om een CPU te testen, uiteindelijk hoogstens paar uur gebruikt en naar AMD overgestapt
met doos, backplate, handleiding, WiFi, wel niet alle kabels
minimumprijs: 25€

2) Celeron D 335
link
ook 2dehands gekocht om moederbord te testen, uiteindelijk ook nauwelijks gebruikt wegens te traag
enkel CPU, geen koeler
minimumprijs: 5€

3) DFI DK P45-T2RS
specs
werkt niet
VRM was doorgebrand (zonder te overklokken, is er nooit van gekomen), RMA naar DFI NL, VRM volledig vervangen, werkte nog niet, weer geRMA'd, werkt volgens hen 100%, maar deed hier thuis nog altijd niets, dan maar opgegeven en iets anders gekocht (aangezien de verzendkosten opliepen).
prijs: gratis als je iets anders koopt

4) Intel Q9550
link
Zat in de DFI op het moment dat de VRM het begaf, geen zichtbare schade, maar werkt niet
enkel cpu, geen koeler
prijs: gratis als je iets anders koopt

5) DFI LanParty nF4 Ultra-D
DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D, nForce4 Ultra-D (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA, RAID, 1394) prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
ligt hier al 2-3 jaar in de kast, maar al overbodig met dat ik laptop als reserve heb
enkel moederbord & backplate
minimumprijs: 15€

6) AMD Opteron 146
link
Altijd rond de 2700-2900Mhz op bovenstaand bord gedraaid
enkel CPU, geen koeler
minimumprijs: 10€

7) Corsair ValueSelect 512MB PC3200
Corsair VS512MB400 prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
zitten geen headspreders op, foto klopt niet bij tweakers
2 stuks
minimumprijs per stuk: 5€

8) Thermaltake Big Typhoon
link
Past niet op m'n nieuw moederbord omdat heatpipes in de wegzitten, daarom ligt het hier ook maar aan de kant. Anders nog meer dan behoorlijke koeler, maar het overklokken interesseert me nu toch niet echt meer.
minimumprijs: 15€

9) Arctic Freezer 64 PRO PWM
link
Nauwelijks gebruik, was om de Big Typhoon te vervangen als die op de Q9550 zat.
minimumprijs: 10€

10) Seagate Baracuda 7200.9 250GB
3.5", 7200rpm, SATA2
HD Tune

Ligt de laatste paar jaar in de kast om backups op te bewaren
minimumprijs: 10€

11) Samsung HM080JI
2.5", 5400rpm, 80GB, SATA
HD Tune
komt uit een laptop wegens upgrade
minimumprijs: 10€

5-6-7-9 samen: 35€ vaste prijs.

Alles wordt bij voorkeur afgehaald in Brugge, kan soms naar Gent Sint Pieters komen. Kan bij afhaling werkend gezien worden (afgezien van de 2 defecte onderdelen uiteraard) zolang ik de combinaties heb.
Meerdere stukken samen heeft uiteraard voorkeur.
Afsluiten 48u na behalen minimumprijs.

MrZodiac

Legacy Member
1) Asus P5K-E WiFi AP -> 25 euro excl.
edit. mss + de Intel Q9550 en die DFI DK P45-T2RS

wil er wat extra voor geven dan.

kiss1

Legacy Member
7 en 11 20€ excl.

wel graag eerst test met HDTune voor de HD

MrZodiac

Legacy Member
MrZodiac zei:
1) Asus P5K-E WiFi AP -> 25 euro excl.
edit. mss + de Intel Q9550 en die DFI DK P45-T2RS

wil er wat extra voor geven dan.

Wat is je meeneemprijs voor dit? Onder voorbehoud wil ik de meeneemprijs bieden. (voorbehoud van een te hoge prijs uiteraard :p)

Yank

Legacy Member
kiss1 zei:
7 en 11 20€ excl.

wel graag eerst test met HDTune voor de HD
bod van reavermaster gaat voor op 7, wil liefst zoveel mogelijk de deur uithebben. HDTune laat ik zo meteen eens lopen moest je toch nog interesse hebben in enkel 11.

edit: HD Tune: http://imageshack.us/photo/my-images/825/samsungv.png/

MrZodiac zei:
Wat is je meeneemprijs voor dit? Onder voorbehoud wil ik de meeneemprijs bieden. (voorbehoud van een te hoge prijs uiteraard :p)
35€ excl

De P45 en Q9550 beschouw ik echt als gratis, geen boden hierop. Gewoon een extratje.

ScSi

Legacy Member
Wil di P45 en die Q9550 als MrZodiac enkel de meeneem biedt op het P5K-E mobo.. Kan zowel ophalen als afspreken in Gent Sint-Pieters.

st3eZz

Legacy Member
Meeneem voor Asus P5K-E WiFi AP met Q9550 & P45. 35€ excl (Enkel in die combinatie)

Yank

Legacy Member
st3eZz zei:
Meeneem voor Asus P5K-E WiFi AP met Q9550 & P45. 35€ excl (Enkel in die combinatie)
verkocht, PM komt

ScSi009 zei:
Wil di P45 en die Q9550 als MrZodiac enkel de meeneem biedt op het P5K-E mobo.. Kan zowel ophalen als afspreken in Gent Sint-Pieters.
al weg dus.

MrZodiac

Legacy Member
Yank zei:
35€ excl

De P45 en Q9550 beschouw ik echt als gratis, geen boden hierop. Gewoon een extratje.

Ik aanvaard dat bod, maar heb de tijd niet gehad om online te komen. Onder voorbehoud bood ik ook al de meeneem en 35 euro was voor mij dus niet te duur.

Wat nu met mijn bod... Ik had er zelfs 40 voor gegeven?

Kwertie

Legacy Member
MrZodiac was in principe wel eerder, hij wist op't moment nog de meeneemprijs niet dus kan je 't hem moeilijk kwalijk nemen dat hij het bod nog niet effectief deed.

Yank

Legacy Member
nog eens omhoog

1-2-3-4-5-6-7-9 zijn allemaal al verkocht
de thermaltake big typhoon en de 2 hdd's blijven nog over.

reavermaster

Legacy Member
bodje van 25e nog op de andere resterende items, ge ziet mr

st3eZz

Legacy Member
Kwertie zei:
MrZodiac was in principe wel eerder, hij wist op't moment nog de meeneemprijs niet dus kan je 't hem moeilijk kwalijk nemen dat hij het bod nog niet effectief deed.

Eum...

Ik ga hier nu niet over wenen maar als iemand een bod doet onder voorbehoud en iemand anders bied de meeneemprijs zonder voorbehoud dan is dit bod meer waard.

In principe kan iedereen dan zeggen: Ik bied de meeneemprijs als het mij aanstaat.

Sorry hoor, maar de snelle mensen krijgen normaal voorrang ;)

BETA911

Legacy Member
Kwertie zei:
MrZodiac was in principe wel eerder, hij wist op't moment nog de meeneemprijs niet dus kan je 't hem moeilijk kwalijk nemen dat hij het bod nog niet effectief deed.

Kan ook geredeneerd worden om pas te bieden als meeneemprijs is meegedeeld en dan een 24u regel er op. Zo kan men alles wel reserveren hé zoals het nu gebeurd is :) . "Onder voorbehoud meeneemprijs op dit, dat en wat...". Tenminste eerlijke kans voor ieder en geen gezever zoals nu.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan