Murugan
Legacy Member
Wegens overstap naar het groene kamp....
Komt met doos, factuur (geen garantie meer) en nog wat toebehoren.
Rookvrije omgeving en regelmatig stofvrij gemaakt.
Ik ben de 2e eigenaar en heb ze niet overclocked.
Let wel op: je hebt 2x 8-pin nodig en 3 slots!
Ik zou er graag nog 140€ van gehad hebben. Vind je het veel teveel, klik dan gerust op de back button van je browser
Komt ook op 2dehands.
Komt met doos, factuur (geen garantie meer) en nog wat toebehoren.
Rookvrije omgeving en regelmatig stofvrij gemaakt.
Ik ben de 2e eigenaar en heb ze niet overclocked.
Let wel op: je hebt 2x 8-pin nodig en 3 slots!
Ik zou er graag nog 140€ van gehad hebben. Vind je het veel teveel, klik dan gerust op de back button van je browser

Komt ook op 2dehands.