Archief - Asus K52JC + Toebehoren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VirToX

Legacy Member
Ik probeer nogmaals om mijn laptop te verkopen. Het betreft deze
versie:

ASUSTeK Computer Inc. - Notebooks - ASUS K52JC

Ik heb deze in december 2010 aangekocht bij Tones :: computerwinkels in Heist-op-den-Berg, Mechelen en Gent (Dus slechts 5 maand oud!). Reden voor verkoop is dat ik al 2 computers met Windows7 had, en om bij te leren ik een Apple gekocht heb. Daarom doe ik deze perfect werkende laptop van de hand. De laptop is nooit buiten mijn (rookvrije) living geweest. Geen gebruikssporen of krassen te bespeuren!! Ondertussen is hij al 2 maand niet meer gebruikt en klaar voor een nieuwe eigenaar. Het BIOS is onaangeroerd gebleven en er is een minimum aan software op gëinstalleerd geweest.

Formaat 15.6 Inch
Numeriek klavier
Processor I5-460M
Familie Intel® Core™ i5
Snelheid 2530~2800 Mhz
Cache 3 MB
Front Side Bus 1333 Mhz
Specificaties GPU
GPU nVidia® GeForce® G310M
Videogeheugen 1024 MB
Schermformaat 15.6 Inch
Resolutie 1366x768
Breedbeeld 16:9
Type Backlight LED
Type geheugen DDR3 Sodimm
Hoeveelheid geheugen 4 GB
Harde Schijf Capaciteit 640 GB
Rotatiesnelheid 5400 rpm
Interface Sata

Daarnaast zit er nog een Bluetooth USB stick, Een Second skin beschermhoes en een Laptopstand met extra koeling bij (deze hebben samen meer dan 50euro gekost)
Aankoopfactuur, doos en herstelschijven zijn er natuurlijk allemaal bij.
Verzenden doe ik logischerwijze liever niet, maar klant is koning...

Meeneemprijs is 600 euro. Bieden mag maar onnozele boden worden genegeerd.

downside

Legacy Member
Wat was de aankoopprijs? (enkel de laptop)

Is het videogeheugen gedeeld?

VirToX

Legacy Member
de laptop stond toen aan 799 denk ik. Ik zou de factuur moeten nazien.
En voor zover ik kan zien is het videogeheugen niet gedeeld.

Mvg

downside

Legacy Member
Bod 425.
Is lager dan uw meeneem maar ik moet een laptop zoeken voor een vriend en dat is zijn budget.
Ik kan vanavond wel al betalen en afhandelen.

Born Kill3r

Legacy Member
Ik ben van Temse (oost-vlaanderen aan de schelde) dus zou liefst een verzending willen..
Daarom : 500 incl.

downside

Legacy Member
490 opgehaald, op voorwaarde dat ik hem eerst even mag testen.

VirToX

Legacy Member
Sorry gasten maar ik vind beide boden toch wat te laag.

Ik verlaag de meeneem naar 580 euro

downside

Legacy Member
520 excl.
Wel liefst snel afhandelen. Ik kan er vanavond omkomen.
Pmje me eens het exacte nummer? (ASUS K52JC is een reeks geen model.)


Edit:
Typenummer gevonden in je vorige tread. (K52JC-EX343V)
Na 2 min zoeken nieuwprijs gevonden van 689, wat heel wat minder is dan de 799 aan wat jij hem gekocht hebt.
(http://www.descom.be/product_info.php?products_id=13386)

Je mag al mijn boden negeren, ik heb er max 470 voor over opgehaald.

VirToX

Legacy Member
De extacte aankoopprijs was 769. Daarvoor heb ik hem wel zelf moeten gaan oppikken op een van hun laptopdagen. Anders kostte hij meer dan 800. Ik heb hem toen aan inkoopprijs kunnen kopen.
Ik ben bereid om er iets van af te doen, maar 300 euro verlies is me wel wat teveel. Hij is maar 3 maand af en toe gebruikt geweest en heeft nog garantie tot eind 2012...

downside

Legacy Member
Geen probleem, is een eigen aan hardware dat de nieuwprijs vlug achterhaald is.
Zoals gezegd ik heb interesse voor 470, wat lager is dan de bieding van Born Kill3r. Jij bent baas over de prijs die je wil, is tot nader order de uwe hé.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan