Archief - ASUS GTX760

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Borko

Legacy Member
ASUS Gtx760 te koop.

minimum 60 euro
Meeneem 100 euro


Werkt nog perfect, omgewisseld omdat ik een 960 cadeau heb gekregen.
Afhalen voorkeur

Borko

Legacy Member
Genoteerd; ik laat het nog 48u openstaan en dan sluit ik af. Dit ok voor u?

CaSaKe

Legacy Member
k'wil voor 80 de meeneem wel bieden van fom ma dan vandaag afgehaald in kampenhout :-)

Borko

Legacy Member
CaSaKe zei:
k'wil voor 80 de meeneem wel bieden van fom ma dan vandaag afgehaald in kampenhout :-)

Ik vrees dat de meeneem van 80 enkel telde voor FoM en de meeneem van 100 nu. Ik had gehoopt dat ik dit duidelijk had neergetypt :/

CaSaKe

Legacy Member
Das wel een beke met het haar getrokken dan hé is een beetje onfair ma bon
zet uwe meeneem op fom dan ook aan 100

Borko

Legacy Member
CaSaKe zei:
Das wel een beke met het haar getrokken dan hé is een beetje onfair ma bon
zet uwe meeneem op fom dan ook aan 100

Dit is bedoeld zodat mensen eerder zullen kiezen voor afhaling of voor FoM zodat dit niet met de post moet. Ik weet niet waarom dit met de haren getrokken lijkt.

Th1x4nG

Legacy Member
Het is alleen wat raar dat ge liever 80 op fom zou krijgen dan 85, laat staan 100 aan uw deur afgehaald. :p Maar goed, ik respecteerde dat.

Bodje 85 afgehaald in Kampenhout.

Borko

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Het is alleen wat raar dat ge liever 80 op fom zou krijgen dan 85, laat staan 100 aan uw deur afgehaald. :p Maar goed, ik respecteerde dat.

Bodje 85 afgehaald in Kampenhout.

Genoteerd;

Ik dacht gewoon dat het mij de moeite niet waard was om met de post op te sturen als de bieder toevallig over 2 weken ook op FoM zou zijn en ze 2 weken kunnen wachten. Dat leek voor mij 20 euro waard.
Ergens snap ik wel dat het vreemd is maar ik had gehoopt dat het niet volledig van de pot gerukt zou overkomen, lesje geleerd :D

CaSaKe

Legacy Member
Dus stel als ek dan nu 80 bied afgehaald op fom dan is hij voor mij terwijl Th1x4nG 85 biedt ?

Zit ik nu juist ??

Da zit zo voos ineen dan.

CaSaKe

Legacy Member
Begrijp me ni verkeerd ik ga het ni op fom komen afhalen das me net iets teveel km rijden als kampenhout hier 2m vanaf is ze.

K'wou enkel ma duidelijk maken da de redenering omgedraaid was ;)

Borko

Legacy Member
CaSaKe zei:
Begrijp me ni verkeerd ik ga het ni op fom komen afhalen das me net iets teveel km rijden als kampenhout hier 2m vanaf is ze.

K'wou enkel ma duidelijk maken da de redenering omgedraaid was ;)

Ik snap wat je bedoelt en ik ga er zeker rekening mee houden in de toekomst maar midden in biedingen ga ik niet aan de regels beginnen prutsen.
Ook zie ik wat je bedoelt met dat de redenering omgedraaid is maar aangezien dat dit een gameforum is (of de meeste gebruikers gamen toch) dacht ik om toch even de optie erbij te steken vanop FoM af te halen en niet iedereen ziet het zitten om iets dat ze kopen af te halen en een graka of eender welk onderdeel van een PC opsturen vind ik op zich al enorm lastig.

Mij leek het dat de de koper eerder aanwezig zou zijn op FoM als dat de koper in de buurt van Kampenhout zou wonen/werken/passeren, maar zoals ik al heb gemerkt lijkt het mij het beste om bij de volgende verkoop de meeneem gewoon gelijk te stellen.

awaces

Legacy Member
Of gewoon zo :
Meeneemprijs bij afhaling thuis of op FoM -> € 80

Meeneemprijs bij Verzending -> € 100

Bieden vanaf € 60 voor verzending of afhaling

Borko

Legacy Member
awaces zei:
Of gewoon zo :
Meeneemprijs bij afhaling thuis of op FoM -> € 80

Meeneemprijs bij Verzending -> € 100

Bieden vanaf € 60 voor verzending of afhaling

Dit was inderdaad beter geweest als ik het vanaf het begin goed had gedaan. Geen excuses voor het dwaze prijsverschil, ik heb nu dat van FoM weggedaan om verdere discussies te voorkomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan