Borko
Legacy Member
Asus GTX760-DC2OC-2GD5 te koop.
Deze zat tot vrijdag nog in mijn case maar mijn andere 760 die er al een goede 1,5 jaar inzat had het begeven. Dankzij garantie een gelijkaardige kaart meegekregen maar van hogere chipset dus ik kan deze niet meer in sli draaien spijtig genoeg.
Werkt nog perfect maar ben er niet veel meer mee.
Word ook aangeboden bij vriendenkring.
Meeneem 150
Deze zat tot vrijdag nog in mijn case maar mijn andere 760 die er al een goede 1,5 jaar inzat had het begeven. Dankzij garantie een gelijkaardige kaart meegekregen maar van hogere chipset dus ik kan deze niet meer in sli draaien spijtig genoeg.
Werkt nog perfect maar ben er niet veel meer mee.
Word ook aangeboden bij vriendenkring.
Meeneem 150