DeJeff
Legacy Member
Ik verkoop mijn Asus GTX 295
Reden van verkoop: Ben overgestapt op een 590 GTX
Deze kaart is in perfecte staat
Nooit overclockt geweest en nooit boven de 65graden Celsius gegaan.
Speelt nog steeds de meest courante games op zeer hoge settings in HD.
Originele verpakking aanwezig inclusief alle extra's en toebehoren.
Aangekocht in september 2009 dus nog standaard garantie tot september dit jaar.
Factuur is ook aanwezig.
afhalen geniet de voorkeur (Begijnendijk bij Aarschot)
Kan ook leveren rond Leuven.
Foto's en link naar kaart:
ASUSTeK Computer Inc. - Graphics Cards- ASUS ENGTX295/2DI/1792MD3
Eigen Foto's:
Dropbox - Photos - Simplify your life
Verkoop sluit af op Donderdag 21 April om 20u.
Minimumprijs: 100€ exclusief verzending
Verzending is mogelijk via kiala en post
Heb prijs laten schatten hier op 9lives :
https://www.beyondgaming.be/archive/prijsschatting.71/asus-295gtx-2di-1792mb.776203
Staat ndertussen ook op Kapaza en op 2de hands
Vriendelijke groeten
Jeff
Reden van verkoop: Ben overgestapt op een 590 GTX
Deze kaart is in perfecte staat
Nooit overclockt geweest en nooit boven de 65graden Celsius gegaan.
Speelt nog steeds de meest courante games op zeer hoge settings in HD.
Originele verpakking aanwezig inclusief alle extra's en toebehoren.
Aangekocht in september 2009 dus nog standaard garantie tot september dit jaar.
Factuur is ook aanwezig.
afhalen geniet de voorkeur (Begijnendijk bij Aarschot)
Kan ook leveren rond Leuven.
Foto's en link naar kaart:
ASUSTeK Computer Inc. - Graphics Cards- ASUS ENGTX295/2DI/1792MD3
Eigen Foto's:
Dropbox - Photos - Simplify your life
Verkoop sluit af op Donderdag 21 April om 20u.
Minimumprijs: 100€ exclusief verzending
Verzending is mogelijk via kiala en post
Heb prijs laten schatten hier op 9lives :
https://www.beyondgaming.be/archive/prijsschatting.71/asus-295gtx-2di-1792mb.776203
Staat ndertussen ook op Kapaza en op 2de hands
Vriendelijke groeten
Jeff