Archief - Asus G73JH Gaming laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Big Taj

Legacy Member
Wegens overstap naar desktopcomputer heb ik deze niet meer nodig. PC is anderhalf jaar geleden aangekocht op tones.be, dus nog half jaar garantie. Verkoopprijs toen op de site was 1799€. De factuur heb ik nog steeds.

Minimumprijs: 750€
Meeneemprijs: 950€

Deze laptop kan nog steeds alle huidige topgames aan. Ter voorbeeld, ik speel Starcraft II aan 50fps online, Battlefield 3 multiplayer aan 30/40 fps (afhankelijk van de map), World of Warcraft aan 70+ fps, Dirt 3 aan 45+ fps. Dit allemaal op de hoogste settings aan 1920x1080, zonder AA.

Moederbord en GFX kaart bios zijn geflashed naar de nieuwste officiële Asus versie voor een optimale performance en stabiliteit.

De laptop is altijd met de uiterste zorg behandeld en ziet er nog steeds gloednieuw uit. Heb altijd met een laptopcooler gewerkt, voor optimale koeling. Heb ook altijd met de poweradapter gewerkt, waardoor de batterij dus nog zo goed als nieuw is.

Click -> ASUSTeK Computer Inc. - Notebooks- ASUS G73Jh

- 17.3” Full HD (1920x1080)
- Intel® Core™ i7-720QM Processor 1.6GHz with turbo up to 2.8GHz
- ATI Radeon HD5870 with 1GB GDDR5 VRAM
- 8GB RAM DDRIII (4GB x 2)
- 1000 GB SATA HDD 7200 RPM (500GB x 2)
- Blu Ray Reader + DvD-Writer combo
- WLAN 802.11b/g/n
- Windows 7 Premium
- Express Gate
- HDMI x 1
- 8 in 1 card reader SD,MMC,MS,xD,Smart Media,mini SD w/ adapter,MS-Duo
- 2.0 Mega Pixel web camera
- ...
- Specially designed ASUS Gaming laptopbag

Als je een ietwat 'draagbaar' gamingmachine nodig hebt, is dit de perfecte laptop.

Ik ben van omgeving Gent/Deinze. Door mijn werk passeer ik ook dagelijks Brussel en Leuven. Versturen doe ik op risico van de koper, met betaling vooraf.

PS: Gelieve niet met andere laptops te vergelijken (aka MSI modellen), dit model is speciaal gebouwd voor gaming met aangepaste koeling. De cheapo MSI modellen kunnen hier niet aan tippen. Indien in het algemeen geen interesse in de laptop, gelieve niet te posten ook.

Edit: staat ook tekoop op het Tones.be forum

TiMoLoToV

Legacy Member
interesse in ruil met alienware m17x r2 met opleg van uw kant?

Big Taj

Legacy Member
TiMoLoToV zei:
interesse in ruil met alienware m17x r2 met opleg van uw kant?

Verleidelijk maar ik pas. Wegens verhuis heb ik nu ruimte voor een desktop in mijn living. Toch bedankt.

Gentei

Legacy Member
Krijgt de koper ook de laptopkoeler erbij?

Hoe zijn de temperaturen als de laptop gestressed is?
Vorige ervaringen met laptop waren niet zo goed dus ben een beetje sceptisch tegenover gaming laptops.

Big Taj

Legacy Member
De laptopkoeler kan apart bijgekocht worden indien gewenst: Zalman NC3000U, toch één van de beste koelers op de markt.

Max GPU temp dat ik al mocht ervaren is 85°, wat zeer acceptabel is voor een laptop. De temp hangt sowieso af van laptopkoeler of niet, wat de kamertemperatuur is, welk spel, ... Veel merk je er alleszins niet van.

Syphon007

Legacy Member
Ik heb ook een Asus G2SV gaming, nu 3 jaar in bezit en kan nog goed mee, zeker een aanrader. Sorry voor offtopic

icecuber

Legacy Member
Kheb wel interesse, maar ik ben een beetje een cheapass. eventueel ook wachten op wat echte foto;s

Big Taj

Legacy Member
Ik zal morgen echte foto's posten, ben nu niet thuis. voor een 'cheapass' prijs gaat hij niet weg, dit is al schappelijk genoeg voor een gaminglaptop met deze eigenschappen.

Mvg,
Taj

TDarioke

Legacy Member
nja het gaat hem ook over de vraag en aanbod he, jij wilt er vanaf omdat je centjezz wilt en de andere een "goedkope" laptop (sorry voor de offtopic)

EilandGlorie

Legacy Member
Ik wil graag een bod uitbrengen van 775 euro, inclusief laptopkooler.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan