Archief - Asus EAH5870

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrGeeky84

Legacy Member
Wegens aanschaf ATI 6970, mag deze kaart de deur uit .


Kaart is nooit overclockt geweest, noch de koeler eraf gehaald .
De kaart is steeds goed onderhouden geweest in een goed verluchte case .

Het gaat over deze kaart :

http://tweakers.net/pricewatch/246212/asus-eah5870-g-2dis-1gd5-a.html

Alles erbij ! Doos, kabels...

Ouderdom is onbekend.

Maar als u de kaart ziet, dan ziet u zelf dat hij er nog als nieuw uit ziet .

Voorkeur gaat naar ophalen, maar verzending met Bpost kan ook ( Via Taxipost Secure )




Minimum Prijs : 100euro

Meeneem Prijs 130euro

MrGeeky84

Legacy Member
Ik heb ook niet gezegd dat u moet kopen eh ;)

En trouwens : die link wat u doorgestuurd heeft, staat deze gpu nog altijd 249euro .

Tis een Asus, geen Gigabyte of wat dan ook .

Caracalla

Legacy Member
Asus, MSI, Gigabyte, Sapphire, ...

zijn allemaal dezelfde chips, dezelfde modellen, met een ander stickertje in eerste versies
pas bij latere generaties zijn er verschillen qua cooler/fabrieks overclock

BETA911

Legacy Member
angelfromhell84 zei:
Ik heb ook niet gezegd dat u moet kopen eh ;)

En trouwens : die link wat u doorgestuurd heeft, staat deze gpu nog altijd 249euro .

Tis een Asus, geen Gigabyte of wat dan ook .

Dat komt doordat Asus snel overgestapt is naar V2 van de HD5870. De oude is outdated, meer lawaai, meer verbruik en langzamer dan de V2. Denk niet dat iemand 5 euro meer gaat geven voor een kaart die het tegenovergestelde is allemaal en bovendien tweedehands is.

Oli4V

Legacy Member
BETA911 zei:
Dat komt doordat Asus snel overgestapt is naar V2 van de HD5870. De oude is outdated, meer lawaai, meer verbruik en langzamer dan de V2. Denk niet dat iemand 5 euro meer gaat geven voor een kaart die het tegenovergestelde is allemaal en bovendien tweedehands is.

meeste 5870's gaan toch zo'n 120-30 miss 140 euri gemiddeld genomen.

Die met stock koeler zijn leuk voor wc-ers die cheap willen upgraden en toch fullcover willen.

Deathwish

Legacy Member
Hoe komt het eigenlijk dat de ouderom niet gekend is ?
Is er nog een factuur aanwezig (garantie)
Hoe heb je de kaart zelf aangekocht (winkel, forum?)

Alvast bedankt

MrGeeky84

Legacy Member
Aangekocht via een kameraad . Hij had hier een factuur van, ongeveer een 5 maand oud.
Maar op dat factuur stonden zijn ander artikelen ook nog die hij gekocht had.
En daarom heb ik gezegd dat ik geen factuur moest hebben .
Maar er is dus idd nog garantie op de kaart .

Sjoepap

Legacy Member
kan je eventueel een kopie'tje van de factuur aan je kameraad vragen?

Deathwish

Legacy Member
mits factuur nog aanwezig en mogelijkheid om te testen 125 euro, afgehaald

Sjoepap

Legacy Member
kan je even bevestigen of je nu een kopie'tje van de factuur hebt of niet?

MrGeeky84

Legacy Member
Heb gebeld naar kameraad die dat het factuur heeft, maar hij heeft nog altijd niets laten weten .

@ Deathwish : Nee, dan hou ik hem liever zelf bij .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan