rafbanaan
Legacy Member
Deze ligt hier al een aantal jaar stof te happen en geen idee meer of deze nog werkt. De CPU op zich is er nooit uitgeweest, dus deze zou in principe nog moeten werken, maar het moederbord weet ik niet. Zie het als een gratis extra 
Geen doos, garantie of w/e.
Bieden vanaf €10 excl
Hoogste bod: sletseke - €45
Ik sluit vrijdag 23 okt 18u af.

Geen doos, garantie of w/e.
Bieden vanaf €10 excl
Hoogste bod: sletseke - €45
Ik sluit vrijdag 23 okt 18u af.

) had ik eventueel interesse. Maar helaas ga ik het risico niet nemen, toch bedankt!