Archief - Apple Macbook Pro 13" i7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmoke666

Legacy Member
Apple Macbook Pro 13"

Nog in een gesloten verpakking, laatste nieuw model

Het gaat over deze configuratie: Configureer - Apple Store (België)


  • 2,7-GHz dual-core Intel Core i7
  • 4 GB 1333-MHz DDR3 SDRAM - 2 x 2 GB
  • 500-GB seriële ATA, 5400 rpm
  • SuperDrive 8x (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)
  • Verlicht toetsenbord (Belgisch) & Gebruikershandleiding (Nederlands)
  • ...


Nieuwprijs €1499,00

Mag weg voor minimum: €1200,00
Meeneem €1300,00

Ideaal voor iemand die deze zoekt en een leuke korting wil

Staat ook op tones & bimmerlife

Enkel afhaling of levering regio Dendermonde, Hamme

Hunterken

Legacy Member
zit de factuur erbij..?

waarom verkoop je eigl een nieuw toestel?

Gizmoke666

Legacy Member
Hunterken zei:
zit de factuur erbij..?

waarom verkoop je eigl een nieuw toestel?

Komt met factuur, is van eigen bedrijfje.
Er is een werknemer gestopt en deze was net besteld.

Ik kan deze terugsturen maar daar komen kosten op. Dus het minimum is €1200, als er minder geboden wordt aanvaard ik het uiteraard niet en kan ik deze nog steeds terugsturen. Heb nog een week.

kervelsoep

Legacy Member
De computer kan dus op factuur gekocht worden? (zodat ik ze kan inbrengen)
Of heb je gewoon de factuur liggen, op uwe naam? :)

Heb sterke interesse in het eerste geval.

Gizmoke666

Legacy Member
kervelsoep zei:
De computer kan dus op factuur gekocht worden? (zodat ik ze kan inbrengen)
Of heb je gewoon de factuur liggen, op uwe naam? :)

Heb sterke interesse in het eerste geval.


nee sorry, het is het tweede

thorgal0319

Legacy Member
Dus je verliest eigenlijk niks, recupereert de btw en schrijft het ding ook nog eens af... goe (legaal) bezig :p

Gizmoke666

Legacy Member
thorgal0319 zei:
Dus je verliest eigenlijk niks, recupereert de btw en schrijft het ding ook nog eens af... goe (legaal) bezig :p

nope heb kleine btwnummer kan geen btw recupereren en er wordt niets afgeschreven

er is schadevergoeding ontvangen ivm ontslag e.d. maar ja da moetek niet aan ulle neus hangen :-)
niets illegaals dus

maar ik ga niet met verlies verkopen uiteraard. zeker omdat ik nog kan terugsturen. Ik wil gewoon eens vriendelijk zijn

kervelsoep

Legacy Member
zeker een mooi gebaar maar voor mij persoonlijk niet de moeite in dat geval :)

tarske

Legacy Member
Als je die nu met ssd besteld had dan was ik al onderweg :D
Toch verleidelijk aanbod,ik ga er eens over denken.

Gizmoke666

Legacy Member
tarske zei:
Als je die nu met ssd besteld had dan was ik al onderweg :D
Toch verleidelijk aanbod,ik ga er eens over denken.

je bent begrijpelijk niet de eerste die dat zegt

maar gewoon besteld uit stock, moest snel gaan en dan dat. bto duurt bij apple soms redelijk lang

ikzelf heb 3 weken op macbook air moeten wachten gewoon omdat ik upgrade van i5 naar i7 deed

en ssd's heb ik jammer genoeg niet zomaar rondslingeren :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan