Archief - Apple Mac Mini + Apple Cinema Display 20"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpYdR0

Legacy Member
Aangezien ik de macbook pro van een kennis kan overnemen en wat mobieler wil zijn met mijn mac, zet ik mijn mac mini + scherm te koop.

Specs van de Mac Mini:

CPU: Intel Core 2 Duo 2,26 GHz
RAM: 2x 2Gb DDR3 SoDimm 1066mhz (zat origineel 2x 1Gb in)
HDD: 160 GB
DVD: superdrive

Komt in originele doos en is zeer proper onderhouden.

2dehandswaarde volgens mac2sell is 380€

Minimumprijs: 300€
Meeneemprijs: 380€



Specs van de Apple Cinema Display 20":

Type: TFT
Native resolutie: 1680 x 1050
Aansluiting: DVI + Usb + Firewire
Extra: Touch buttons op de zijkant om helderheid te regelen, geïntegreerde usb en firewire hub (2x usb + 2x firewire)

Minimumprijs: 250
Meeneemprijs: 350



Ik verkoop liefst de 2 samen. Daarom nog een speciale prijs indien ze samen buitengaan:

Minimumprijs voor mac mini + cinema display: 500€
Meeneemprijs voor mac mini + cinema display: 650€


Kan afgehaald worden in Dendermonde of eventueel geleverd worden (indien niet té ver = geen +200km).

SpYdR0

Legacy Member
voor minimumprijs van 500€ kan ik er moeilijk nog een toetsenbord en muis van +100€ bijdoen hé.

thejoa

Legacy Member
Hoe oud zijn de mini en het scherm? En voor hoeveel wil je er een toetsenbord (muis heb ik nog wel ergens) bij doen?

SpYdR0

Legacy Member
Mac mini is 3jaar oud dacht ik en scherm 4jaar oud.
Ik heb een wired azerty met numpad (alu model) Dat mag erbij voor 35€

thejoa

Legacy Member
Ben je zeker van die ouderdom? Dat type mac mini zou normaal eind 2009 uitgebracht moeten zijn... Die moet dus nog onder garantie zitten zelfs! Ik heb serieuze interesse!

SpYdR0

Legacy Member
Ik zal het eens nakijken. Ik heb de factuur normaal gezien nog.

morpheus_5123

Legacy Member
Ben wel geïnteresseerd in de Mini (zonder scherm) voor meeneemprijsje. Probleem is dat ik nogal ver woon (Meulebeke bij Tielt). Kunnen we een 'neutrale' plaats regelen? Of wordt het dan moeilijk om uit te testen?

SpYdR0

Legacy Member
Hallo,

Dat is voor mij geen enkel probleem. Stel maar iets voor.
Ik wil er gerust een uitstap van maken.

morpheus_5123

Legacy Member
Ik heb hier net bedacht dat een collega van mij in Dendermonde woont (ook al geeft hij les in Blankenberge). Ik probeer iets met hem te regelen en dan laat ik u iets weten. Welke dagen kunt u in de week? En op welke momenten? (Kan zijn dat het pas volgende week is hoor).

thejoa

Legacy Member
Hoeveel moet ik mijn bod verhogen voor het scherm en de mini zodat deze terug 'voorrang' krijgt?

Evil Banana

Legacy Member
650 voor de 2 samen. Kan het wel komen halen in Dendermonde.
Maar wel 1 vraagje ivm de monitor, toch geen dode pixels of iets dergelijk?

SpYdR0

Legacy Member
Ok verkocht dus.

Geen dode pixels of andere problemen met het scherm. Staat nu aangesloten en kan dus getest worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan