Archief - Apple Imac 20" A1224

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CaSaKe

Legacy Member
iMac 20"
CPU 2,4ghz intel core2duo
6mb level2 cache
RAM Standaard 1gb ddr2 sdram van 800mhz Zit 4gb in voor de moment
sata harde schijf van 320gb
slot-loading superdrive (dvd+-r dl/dvd+-rw/cd-rw)
ati radeon hd2600 PRO grafische processor met 256mb gddr3-geheugen
ingebouwde isight videocamera
ingebouwde10/100/1000BASE-T
firewire 800 & 400 poort, 3snelle usb 2,0 poorten
ingebouwde airport extreme voorziening voor draadloos netwerken (802.11n) en ingebouwde bluetooth 2.1+edr
geluid: ingebouwde stereoluidsprekers, geintegreerde microfoon, optische digitale geluidsinvoer/lijningang, optische digitale geluidsuitvoer/koptelefoonuitgang

Originele cd's zijn erbij Mac OS X

Volledige specs vindt je hieronder maar ipv 1gb zit er 4gb in hé ;)

iMac "Core 2 Duo" 2.4 20-Inch (Al) Specs (Mid-2007, MA877LL, iMac7,1, A1224, 2133) @ EveryMac.com

Min 300
Meeneem ....

Bieden maar zou ik zeggen
Kan in werking gezien worden en liefst afgehaald.

Alien911

Legacy Member
De origineel meegeleverde cd's zijn waarschijnlijk van Tiger, welke OS staat er nu op?

CaSaKe

Legacy Member
De originele cd's zijn mac os 10.5
Tevens ook de versie dat erop staat

CaSaKe

Legacy Member
Ja is een toetsenbord en muis bij

Dider bod genoteerd

@Hunterken zal ni voor vandaag zijn

CaSaKe

Legacy Member
snoopjes zei:
Kan je foto's bezorgen aub?

zie in die link daar staat er een foto van op is identiek dezelfde ze.

alé hier




ni dat veel verschil geeft met een andere pic ma kom en rechts vanboven das stof hé geen krassen is krasvrij :)

snoopjes

Legacy Member
CaSaKe zei:
zie in die link daar staat er een foto van op is identiek dezelfde ze.

alé hier




ni dat veel verschil geeft met een andere pic ma kom en rechts vanboven das stof hé geen krassen is krasvrij :)

Ok bedankt voor de foto's. Had beter gevraagd of hij krasvrij was :)

Bod 360 afgehaald

CaSaKe

Legacy Member
Genoteerd


en ik ga zaterdagavond 22u afsluiten en dan kan het zondag al eventueel afgehaald worden.

CaSaKe

Legacy Member
ik ga afsluiten tegen 20u kwestie dat het vandaag dan al mss kan afgehaald worden

snoopjes

Legacy Member
Normaal heb je deze ook er bij zijn deze er ook bij CaSaKe?

Incl. Keyboard: Apple Aluminum Keyboard Incl. Input: Mighty Mouse

CaSaKe

Legacy Member
Het aluminium keyboard zit er niet meer bij deze was kapot en heb dan een Pro volledig keyboard gekocht eveneens de pro muis is erbij en de mighty mouse.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan