Archief - Apple 3* Powermac G5 1* Powerpc G4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

livingroom

Legacy Member
Hallo,

Ik heb hier nog 4 systemen liggen die de deur uit mogen. Enkel ophaling, regio Sint-lambrechts-Woluwe.
aflsuiting : vrijdag 25 september 12u

A*Power Mac G5 : 2*2GHz
.macos 10.5.8
.ram : 4.5gb
.Ati radeon PCI
.Geforce FX5200 AGP
.HDD1: 150gb
.non genuwine dvd player.
startprijs : 45€


B*Power Mac G5 : 2*2Ghz
.macos 10.4.4
.ram : 5gb
.Ati radeon PCI
.Ati 9600PRO AGP
.HDD1: 182gb
.HDD2: 50gb
.HDD3: 182.7gb
startprijs : 45€


C*Power Mac G5 : 2*2.5GH
.macos 10.3.5
.ram : 4gb
.Geforce 6800 ULTRA
.HDD1: 150gb
.HDD2: 150gb
startprijs : 50€


D*PowerPC G4 : 1GHz
.macos 10.3.5
.ram : 1.25gb sdram
.HDD1: 75gb
.HDD2: 150gb
startprijs : 20€

IMG_20150922_113532b.jpg


edit : Ik ga ook een sniper-regel instellen van 15 minuten, vanaf deze vrijdag 12u!!!

Marz

Legacy Member
25 euro voor die G4, als hij deze zaterdag kan opgehaald worden.

Zymp

Legacy Member
Ik denk voor OP dat het telkens makkelijker is om te bieden met een prijs per stuk (want ik kon er zelf niet aan uit :p)
50 voor C

mazonemayu

Legacy Member
woahh..mocht ik nog plaats hebben, kocht ik er gelijk eentje, die dingen zijn de max als retro gaming hub, alles tem de N64 draait daar vlotjes op :niceone:

Marz

Legacy Member
Zymp zei:
Ik denk voor OP dat het telkens makkelijker is om te bieden met een prijs per stuk (want ik kon er zelf niet aan uit :p)
50 voor C

Duidelijk nog altijd niet helemaal want je biedt nu in het beste geval evenveel als gunnie voor C...

robbeke

Legacy Member
Heeft u toevallig ook nog een grafische kaart op overschot?
Mijn is namelijk stuk :-)

livingroom

Legacy Member
Hallo iedereen.,
Het zal inderdaad best zijn als jullie per stuk bieden. Eenvoudiger om bij te houden.
Afhaling liefst in de week, maar we kunnen eventueel wel iets plannen tijdens de weekend indien echt nodig.
Dus, als ik me niet vergis hebben we tot nu toe :

A : niemand tot nu toe
B : 45€ Thomasc
C : 55€ Zymp
D : 30€ Gunnie?

PS: Robbeke: Ik zal ff kijken of ik er ergens een heb staan. AGP veronderstel ik?

Ik ga ook een sniper-regel instellen van 15 minuten, vanaf deze vrijdag 12u!!!

gunnie

Legacy Member
jup 30 was op D, heb een edit gedaan om het te verduidelijken.
en doe maar 60 op C ook ;)

livingroom

Legacy Member
Niet zeker of je de D nog wou hebben zonder de C, vandaar de vraagtekens. ;)

Update :
A : niemand tot nu toe
B : 45€ Thomasc
C : 60€ Gunnie
D : 30€ Gunnie

janman

Legacy Member
Even een vraagje aan de bieders: Wat doen jullie met deze PowerMacs? Waar wil je ze voor gebruiken?

livingroom

Legacy Member
Update :
A : 45€ Mista Molla
B : 45€ Thomasc
C : 60€ Gunnie
D : 30€ Gunnie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan