Archief - Antec Performance One P182!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Hallo,

Verkoop deze case, ik heb deze hier gekocht maar ik ben er niets meer vermits de verkoper:

- de rails niet meer vind voor optical drive te installeren.
- Alsook ontbreekt 1 HD CAGE, , er is nog 1 over voor 4 HD's
- de langere vijzen voor hd's te monteren ontbreken, maar ik kan je denkik wel met 4-8 helpen uit mijn vijzen collectie.

Prima case voor iemand die OS al via USB installeert en geen optical gebruikt. een SSD kan eventueel met
dubbelzijdige tape op verschillende plaatsen in de case gemonteerd worden zoals hier op de plaats waar die CAGE ZAT. Case voor een modder ? (niet noodzakelijk)
origineel zijn ZOALS HIER

Hier een Review: Antec Performance One P182 - SniperFox - Userreviews - Tweakers
(bovenste HD cage weg, die in de "basement" aanwezig. Zoals je ziet en case die een ZEER mooie build
kan opleveren! zie foto's

Case zelf in MOOIE staat en met 3x FANS, 2 via achterzijde regelbaar (zie review)
fan filters aanwezig

Meeneemprijs: €45

p1822.jpg

AzzKickr

Legacy Member
Ik heb wel interesse maar ben wat terughoudend ivm die verzending weer he ...

XYRIS

Legacy Member
AzzKickr zei:
Ik heb wel interesse maar ben wat terughoudend ivm die verzending weer he ...

Nu kan je bij dhl tot 20kg verzenden voor 4€.
Zo zal dat normaal veiliger zijn via koerier.

AzzKickr

Legacy Member
Volgens mij; als ze ermee gooien en het is niet voldoende beschermd, gaat alles kapot ...

Kan de plastic voorkant met deur eraf en binnen de case gelegd worden voor verzending ?

XYRIS

Legacy Member
AzzKickr zei:
Volgens mij; als ze ermee gooien en het is niet voldoende beschermd, gaat alles kapot ...

Kan de plastic voorkant met deur eraf en binnen de case gelegd worden voor verzending ?


Natuurlijk. Zal straks eens bekijken rond 17u laat ik u iets weten

AzzKickr

Legacy Member
XYRIS zei:
Natuurlijk. Zal straks eens bekijken rond 17u laat ik u iets weten

Toppie ! Dat zou wel eens de oplossing kunnen zijn; alle plastic parts demonteren en binnenin de kast leggen en voor de rest volproppen met krantenpapier.

Laat me maar iets weten ! ;)

XYRIS

Legacy Member
AzzKickr zei:
Toppie ! Dat zou wel eens de oplossing kunnen zijn; alle plastic parts demonteren en binnenin de kast leggen en voor de rest volproppen met krantenpapier.

Laat me maar iets weten ! ;)


Frontpaneel + de "spoiler" bovenop achteraan is er af! :)

Maar krijg het front ni in de case :( (door die "basement"
Geraak je soms met auto tot Kessel-lo? daar woont m'n zus.

Via DHL kan het voor €4

AzzKickr

Legacy Member
Gezien ik slechts onderdelen van de case kan gebruiken en het grootste gedeelte voor het stort is, plus het risico op schade toch weer zal moeten pakken, bied ik € 35 inclusief.

DHL is goed voor mij, maar is dat dan naar het thuisadres ? Want dan moet er weer iemand thuis zijn ook natuurlijk :)

Ik kan ook ruilen tegen 8GB DDR3 1600Mhz OF een Asus plank: de M4N98TD-EVO. Voor deze onderdelen ging ik nl. een thread starten hier.

XYRIS

Legacy Member
AzzKickr zei:
Gezien ik slechts onderdelen van de case kan gebruiken en het grootste gedeelte voor het stort is, plus het risico op schade toch weer zal moeten pakken, bied ik € 35 inclusief.

DHL is goed voor mij, maar is dat dan naar het thuisadres ? Want dan moet er weer iemand thuis zijn ook natuurlijk :)

Ik kan ook ruilen tegen 8GB DDR3 1600Mhz OF een Asus plank: de M4N98TD-EVO. Voor deze onderdelen ging ik nl. een thread starten hier.

in een parcel shop in de buurt, kan een tankstation ofzo zijn, of waar ze ook Bpost doen.
https://www.dhlparcel.be/nl/particulier/dhl-parcelshop

Hm..30 exclu .. kweet dat die niet compleet is maar case op zich in goede staat en wie gebruikt er nu nog
een optical drive :p

AzzKickr

Legacy Member
XYRIS zei:
in een parcel shop in de buurt, kan een tankstation ofzo zijn, of waar ze ook Bpost doen.
https://www.dhlparcel.be/nl/particulier/dhl-parcelshop

Hm..30 exclu .. kweet dat die niet compleet is maar case op zich in goede staat en wie gebruikt er nu nog
een optical drive :p

Amai, dat wist ik niet ! Der ligt zelfs een parcelshop onderweg naar mijn werk, das ideaal.

Mijn bod blijft staan echter. Dient enkel voor wat onderdelen om een andere kast te vervolledigen en den overschot is voor het containerpark.

Je ziet maar. Je kan uiteraard ook altijd nog afwachten op een ander, hoger, bod.

XYRIS

Legacy Member
AzzKickr zei:
Gezien ik slechts onderdelen van de case kan gebruiken en het grootste gedeelte voor het stort is, plus het risico op schade toch weer zal moeten pakken, bied ik € 35 inclusief.

DHL is goed voor mij, maar is dat dan naar het thuisadres ? Want dan moet er weer iemand thuis zijn ook natuurlijk
Ik kan ook ruilen tegen 8GB DDR3 1600Mhz OF een Asus plank: de M4N98TD-EVO. Voor deze onderdelen ging ik nl. een thread starten hier.

kom, maak er €35 exclu van en ben content :p

AzzKickr

Legacy Member
Nee mateke, ik blijf erbij. Dat wordt kwasi € 40 voor iets dat ik voor 75% gewoon ga weggooien, dat doe ik niet.

XYRIS

Legacy Member
AzzKickr zei:
Nee mateke, ik blijf erbij. Dat wordt kwasi € 40 voor iets dat ik voor 75% gewoon ga weggooien, dat doe ik niet.

Mja. Alle final offer €40inclu of 33€ exclu.

XYRIS

Legacy Member
AzzKickr zei:
€33 exclu is dan toch €37 inclu ? (€4 DHL ?)

Juist! my bad! :-) ga je akkoord?

Ik heb me vergist omdat ik momenteel ook via tweakers met dit systeem werk :p
omgekeerd ook al vergist op tweakers :-)

XYRIS

Legacy Member
AzzKickr zei:
€33 exclu is dan toch €37 inclu ? (€4 DHL ?)

Juist! my bad! :-) ga je akkoord?

Ik heb me vergist omdat ik momenteel ook via tweakers met dit systeem werk :p
omgekeerd ook al vergist op tweakers :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan