Archief - Antec Nine Hundred ultimate gamer case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

joeri9lives

Legacy Member
Deze case mag weg wegens update naar een nieuwe.

Fans die aanwezig zijn:
2 Front met blauwe leds
1 Side fan met blauwe leds
1 Back fan
1 grote fan bovenaan

Alles is aanwezig de foto's zijn genomen na verplaatsing van m'n componenten




Meer info:
Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case - Specificaties - Tweakers

Liefst opgehaald worden regio Roeselare - Ieper, West-Vlaanderen.

Prijs:
Bieden vanaf €25.

wasser

Legacy Member
Ik ben wel geïnteresseerd, maar het is spijtig genoeg te ver rijden voor mij.
Ben je eventueel bereid om het met Kiala te verzenden? Ik zie op hun site:

**maximale afmetingen van het pakket: lengte aan de langste zijde: max. 70 cm – totale lengte (kortste + langste zijde): max. 120 cm
max gewicht 15KG

Dus volgens mij moet het mogelijk zijn.

joeri9lives

Legacy Member
wasser zei:
Ik ben wel geïnteresseerd, maar het is spijtig genoeg te ver rijden voor mij.
Ben je eventueel bereid om het met Kiala te verzenden? Ik zie op hun site:

**maximale afmetingen van het pakket: lengte aan de langste zijde: max. 70 cm – totale lengte (kortste + langste zijde): max. 120 cm
max gewicht 15KG

Dus volgens mij moet het mogelijk zijn.

Ja versturen via kiala is geen enkel probleem hoor ;)

wasser

Legacy Member
nog enkele vraagjes..
Zijn er bepaalde defecten? bv lawaaierige/kapotte fan, afgebroken stukjes of dergelijks. Het hoeft niet perfect perfect te zijn, maar moet het moederbord en de disks etc wel kunnen bevestigen :)
Zijn alle fans afzonderlijk aan te sluiten of moet je die allemaal via 1 kabel aansluiten.

Indien ok, 30 euro inclusief verzending Kiala?

joeri9lives

Legacy Member
Nee geen defecten, ik gebruikte deze case zelfs nog vorige week, misschien wel een moederbord pin waar de schroef kan doordraaien maar deze is gemakkelijk te vervangen.
Verder zijn alle fans afzonderlijk aan te sluiten en hebben eigen een fan control voor de snelheid.

Oké 30incl. is goed voor mij ik pm je ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan