Archief - AM2 X2 Setje (CPU+MB+RAM+GFX+HD+PSU)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

raket-man

Legacy Member
Hello,

Hier mijn oud cpu+ram+mb+GFX+HD+PSU setje

AMD AM2 Athlon 64 X2 6000+ (3GHz)

Gigabyte GA-M56S-S3 Nforce 560 chipset (support v. AM2+ cpu's)

Crosair Dual Channel setje DDR2 2x1024mb 800Mhz XMS2 6400C4

EN8800GT 512MB Asus nVidia GeForce 8800GT 512MB DDR3 Dual DVI/TV Out PCI-E, Retail [EN8800GT/G/HTDP/512M/A] from Overclock.co.uk

HD 80 GB sata

550W no merk voeding draait perfect een x2 6000+ en een en8800gt

Enkel in totaal te koop 70euro minimum, 90euro direct mee te nemen.
Excl bieden bij verzending.

Altijd mooi samengewerkt zo'n 2,5jaar. Aankoop11/09/'08ticket nog beschikbaar, maar geen garantie meer.

batbiebel

Legacy Member
Mocht je de cpu toch apart verkopen 30€ excl. Ik heb echt niets aan mobo + ram en ben veel te lui deze zelf verder proberen te verkopen.

Mocht iemand die mobo + ram nodig hebben... kost dan maar 40€ meeneem eh :-)

figos

Legacy Member
Ik heb enkel de cpu nodig + een ram latje. dus mocht je het apart verkopen:

AMD Athlon 64 X2 6000+ 3GHz ---> 30 euro
Crosair DDR2 1x1024mb ----------> 5 euro
(afhalen)

fillemondieu

Legacy Member
hallo, ben geintereseerd, heb je nog een grafische kaart erbij
dankejwel

raket-man

Legacy Member
Neen een grafische heb ik er niet meer bij. Maar daar kan je via dit forum of nieuwe wel vrij goedkoop aangeraken.

Apart verkopen ga ik niet doen mensen voor dit matriaal iets te moeilijk. Moest het nog te koop zijn in de handel dan was het geen probleem geweest. geheugen is trouwens een dual channel setje. natuurlijk nog wel hopen te vinden op 2dehands of ebay

kleine prijs aanpassing
60euro meeneem, 55euro minimum

Ik heb niet het matriaal om dit setje werkend te laten zien aan de koper. Maar als deze koper een behuizing en voeding en gfx meeneemt kunnen we wel even snel laten opstarten. In iedergeval het matriaal is nog inorde

Af te halen in boechout

yvescorvilain

Legacy Member
Set nog te koop? Hoe geraak in met het openbaar veroer het best bij jouw?

Ik kom van Leuven

raket-man

Legacy Member
Is nog steeds te koop ja. Ik kan tijdens de weekdagen (werkdag) afspreken te diegem werk daar namelijk. Anders zal je de trein naar brussel moeten nemen dan naar antwerpen en dan naar boechout en dan de bus. en andersom voor de terugweg.


Voor de mensen met intresse kan een asus en8800gt bijgeleverd worden en/of een HD 80GB sata en/of een 550w no-merk voeding. Dus in principe alles behalve een kast errond.

reavermaster

Legacy Member
interesse in het geheel, dus met vgakaart, voeding 550w en 160Gb seagate.

Wat dacht je van 85e exclu voort geheel?

raket-man

Legacy Member
ik dacht eerder aan 60euro voor cpu, ram en mb en 35euro voor de en8800gt en hardeschijf (Maxtor 80GB sata) 10euro en psu, wit product 10euro komt samen op 115euro

reavermaster

Legacy Member
ik wil nog tot 90e gaan voort pakket, DDR2 geheugen is echt serieus in prijs gezakt. Op vlak van videokaarten zitten we toch ook al een pak verder.

grtz

ABBY

Legacy Member
is alles nog te koop?
zoja wat is minimum en meeneem, want ik zie 2 prijzen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan