Archief - Allerlei Fans + controller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shevchenko

Legacy Member
Hierbij een aantal fans die ik niet meer gebruik in de aanbieding.

1. Scythe 120MM Ultra Kaze 3000RPM

Heb er 4sutks van, echter bij 1tje is aansluiting afgeknipt.(Te herstellen)
Deze komt er dan ook gewoon bij.
Alle 3 getest en werkend.
Prijs voor 3 stuks: 15euro


2. Scythe 120MM Slip Stream 1900RPM

Hier 3 stuks van en alledrie werkend.
Prijs voor 3 stuks: 12euro


3. Coolermaster 120mm case fans

Zijn de gewone 120mm case fans van CM (zwart)
Prijs voor de 2 stuks: 5euro.


4. Sharkoon Silent Eagle

Heb er 3 stuks van liggen, waarvan 1tje half beschilderd:D (dochtertje he).
Alle3 ook werkend.
Prijs is voor 2 stuks en de ene komt er zo bij.
Prijs: 10euro.


5. Sunbeam Rheobus Extreme Black

In perfecte staat en werkend.
Prijs: 20euro


ALLE FANS EN CONTROLLER SAMEN VOOR 55euro!!!!!!!!!!!


EXCLUSIEF VERZENDING BIEDEN AUB

Gelieve per nummer te bieden en niet met 1tje vandit en 1tje etc...
Afhalen is mogelijk alsook verzenden, maar dan op kosten en risico van de koper.

shevchenko

Legacy Member
@Kenshi: genoteerd, wil ong wachten tot vanavond ivm ganse pakket.
@Coolermaster: passeer soms wel in St.-Andries en idem als bij Kenshi.

Kandalftje

Legacy Member
1. Scythe 120MM Ultra Kaze 3000RPM

15€ afgehaald :)

4. Sharkoon Silent Eagle

10€ afgehaald :)

shevchenko

Legacy Member
@kandalf, sms maar wanneer je komt.......


Bij deze nog enkel de Scythe Slipstreams te koop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

shevchenko

Legacy Member
Komaan gasten die Scythe slipstreams moeten ook buiten he

Pestilence_007

Legacy Member
shevchenko zei:
Komaan gasten die Scythe slipstreams moeten ook buiten he

10 inclusief verzending moest je ze niet kwijtraken -> PM voor verder afhandeling

Pestilence_007

Legacy Member
Gistel ligt ook niet bij de deur. Kan het niet in een gewatteerde enveloppe? is dan 2,70 euro normaal. 12euro inclu verzending

shevchenko

Legacy Member
@Pestilence_007: ligt idd wel een eind van elkaar.
Kunnen jammergenoeg nt in een bubblenvelope:s die ik hier liggen heb.
Anders via kiala, is 4euro en duurt wat langer.

Anders 15euro inclusief verzending via kiala.

Pestilence_007

Legacy Member
en een grotere evenloppe? wa bubblewrap of krantenpapier errond en dat is goed voor mij ze :) die fans kunnen wel tegen een stootje
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan