Archief - Adaptec RAID 51245 16 (12 internal/4 external) ports + batterij

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boeri

Legacy Member
sas51245.png

Highlights
Intelligent Power Management
16 (12 internal/4 external) ports
Half-length/full height form factor
1.2GHz Dual Core RAID on Chip (ROC) processor
8-Lane PCI-Express bus interface
0, 1, 1E, 5, 5EE, 6, 10, 50, 60, JBOD
Support for Hybrid SSD/HDD RAID 1, 10
512MB DDR2 cache
3 SFF-8087 (int.); 1 SFF-8088 (ext.) connectors
Up to 256 SATA or SAS devices using SAS expanders
Adaptec Storage Manager, Copyback Hot Spare
Battery backup (optional)
RoHS compliant
3 year warranty
Complete List of Supported Operating Systems

Enkel de kaart + adaptec 2248000-R batterij! Geen factuur aanwezig.

min prijs= 350 euro
winkelprijs = SRP (US) $870.00 + $130 (battery)

adri36500

Legacy Member
Weet je het modelnr. van de kabels om SATA schijven aan te sluiten?

EDIT: Never mind, heb ze al gevonden.

Heb je zelf gemaakte fotos?

adri36500

Legacy Member
Wat is er eigenlijk met de kabels gebeurd? Ik had ze namelijk graag bij gehad (ze zijn redelijk duur en moeilijk te vinden).

Boeri

Legacy Member
Die zijn gebruikt in een andere server.
Prijs valt mee op ebay.

Zoek eens op Mini SAS of SFF-8087 to 4 SATA
9 euro in hong kong zonder verzendkosten
11 euro in duitsland met verzendkosten

adri36500

Legacy Member
Ik heb wel interesse maar ik vind het persoonlijk te veel, voor €280 zou ik het overwegen. Ik weet dat die kaart duur is maar ik wil er niet meer dan dat uitgeven.

gryptic

Legacy Member
jammer dat er geen factuur bij zit dus ook geen garantie i guess ?
hoe oud is deze en hoeveel verbruikt die in idle ?

Boeri

Legacy Member
gryptic zei:
jammer dat er geen factuur bij zit dus ook geen garantie i guess ?
hoe oud is deze en hoeveel verbruikt die in idle ?
1.5W idle
21.6W max

Geen factuur inderdaad, enkel kaart + batterij module. Geen idee hoe het zit met garantie (best eens kijken op site van daptec). Wou hem gebruiken in eigen project, maar is er niet van gekomen. Heb hem overgekocht op vorig werk, waar deze was gebruikt als test voor de ontwikkeling van een nas/san. Is nooit lang gebruikt geweest.

@adri36500, begrijp dat het geen goedkope investering is, toch bedankt voor je interesse :) Maar onder de 350 euro ga ik niet. Dan hou ik hem liever zelf bij of probeer ik hem op ebay te verkopen binnen enkele dagen als ik hier niet hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan