kabapje
Legacy Member
Heb hier nog een
ACER aspire
17" scherm
Windows Vista of 7
2.1GHz (dual denk ik)
3GB ram
500 GB HDD
1GB videokaart
Buitenkant zwart binnenkant grijzig
+lader en accu en doos...
Is al een tijdje oud .
1 probleem ... Er is een probleem, dus hij als je op start duwt valt hij uit en start weer op en valt dan weer uit...
Ik heb gehoord dat het aan de koeling lag maar ik bestig niets, geschiedenis is dat nadat de fan loskwam hij niet meer werkte. Normaal werkt hij voor de redt nog goed (geen garantie)
Accu was toen nog goed mr nu?
Dus laptop voor onderdelen/ opknappen
Bied er maar op los,
Als je meer vragen hebt, post ze hier want ik zit met een volle inbox.
* ik verwacht er niet veel van maar als het hoogste bod 5 euro ofzo word is het mij het verzenden niet waard toch bedankt.
Vanaf iemand een tof bod bied is hij direct voor jouw, zonder daar je moet wachten op andere biedingen.
Regio Ronse/Oudenaarde
Verzending 4.5 euro kiala
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
ACER aspire
17" scherm
Windows Vista of 7
2.1GHz (dual denk ik)
3GB ram
500 GB HDD
1GB videokaart
Buitenkant zwart binnenkant grijzig
+lader en accu en doos...
Is al een tijdje oud .
1 probleem ... Er is een probleem, dus hij als je op start duwt valt hij uit en start weer op en valt dan weer uit...
Ik heb gehoord dat het aan de koeling lag maar ik bestig niets, geschiedenis is dat nadat de fan loskwam hij niet meer werkte. Normaal werkt hij voor de redt nog goed (geen garantie)
Accu was toen nog goed mr nu?
Dus laptop voor onderdelen/ opknappen
Bied er maar op los,
Als je meer vragen hebt, post ze hier want ik zit met een volle inbox.
* ik verwacht er niet veel van maar als het hoogste bod 5 euro ofzo word is het mij het verzenden niet waard toch bedankt.
Vanaf iemand een tof bod bied is hij direct voor jouw, zonder daar je moet wachten op andere biedingen.
Regio Ronse/Oudenaarde
Verzending 4.5 euro kiala
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
