adri36500
Legacy Member
Ik verkoop mijn Acer laptop omdat ik er ene van het werk kreeg.
Het is een ACER Aspire 9100
Fotos
CPU: Pentium M 2Ghz
RAM: 2GB
HDD: 80GB
Windows XP Pro NL
Display: 1280x800
DVD-speler/schrijver
Alles werkt nog perfect maar is intensief gebruikt geweest dus er zitten wel wat krassen op de bovenkant. (zie fotos)
Had er graag nog rond €50 voor gehad.
Laatst genoteerd bod: €75 van "!8r@}{!M"
Ah, en de batterij is ook nog OK, gaat nog rond de 2.5u mee.
Exclusief bieden aub.
EDIT: Ik zal woensdagavond 5 oktober om 21u afsluiten of 24u na het laatste bod.
Om snipers te voorkomen zal er geboden kunnen worden 1u na het laatste bod.
2e EDIT:
Ook te koop een Coolermaster Notepal X2 (was deze vergeten te vermelden :doh
Deze werkt perfect, had er graag minstens €1 voor gehad. Meeneem €15.
Info
Laatst genoteerd bod: €3 van "forcas"
Het is een ACER Aspire 9100
Fotos
CPU: Pentium M 2Ghz
RAM: 2GB
HDD: 80GB
Windows XP Pro NL
Display: 1280x800
DVD-speler/schrijver
Alles werkt nog perfect maar is intensief gebruikt geweest dus er zitten wel wat krassen op de bovenkant. (zie fotos)
Had er graag nog rond €50 voor gehad.
Laatst genoteerd bod: €75 van "!8r@}{!M"
Ah, en de batterij is ook nog OK, gaat nog rond de 2.5u mee.
Exclusief bieden aub.
EDIT: Ik zal woensdagavond 5 oktober om 21u afsluiten of 24u na het laatste bod.
Om snipers te voorkomen zal er geboden kunnen worden 1u na het laatste bod.
2e EDIT:
Ook te koop een Coolermaster Notepal X2 (was deze vergeten te vermelden :doh

Deze werkt perfect, had er graag minstens €1 voor gehad. Meeneem €15.
Info
Laatst genoteerd bod: €3 van "forcas"

genoteerd €1.